Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Długopisy reklamowe niejedno mają imię

2018-07-12 09:10:13

Mimo że w dzisiejszych czasach większość z nas zamiast długopisu używa klawiatury, to jednak ten przedmiot nigdy nie wyjdzie z użytku. Używamy go w domu, szkole czy w pracy. Długopis jest po prostu nieodzownym elementem naszego życia. Nic więc dziwnego, że należy do najdłużej używanych gadżetów reklamowych, szczególnie, że nie jedno ma imię.

Galeria:

  • Długopisy reklamowe niejedno mają imię

Użyte tagi:

długopisy reklamowe

Długopis wynalazł w 1938 roku węgierski artysta i dziennikarz László Bíró. Po wybuchu wojny wyemigrował do Argentyny, gdzie ze swoim bratem udoskonalili wynalazek. Wkrótce w Buenos Aires ruszyła produkcja. Dziś to powszechny przedmiot, który znajduje zastosowanie także w branży reklamowej, i to od lat. Długopis swoją długowieczność na rynku gadżetów reklamowych zawdzięcza przede wszystkim zapotrzebowaniu, ponieważ każdy z nas go używa - w biurze czy na spotkaniach z klientami. Długopisy są jednym z najbardziej popularnych oraz efektywnych produktów reklamowych także pod kątem ceny, jaką zapłacimy za tę formę promocji. Wystarczy nanieść logotyp, nazwę przedsiębiorstwa aby bezpośrednio nawiązywał do danej branży. Jest to wydatek, który jest w zasięgu każdej sprawnie działającej firmy.

Agencje reklamowe mają szerokie pole do popisu jeśli chodzi o długopisy reklamowe - jest bowiem całkiem sporo ich rodzajów, i można je kreatywnie dopasować do konkretnej branży. Jako przykład posłuży nam strona https://www.opengift.pl/dlugopisy-reklamowe/ , gdzie znajdziemy naprawdę pokaźną i zróżnicowaną ofertę długopisów reklamowych. Oto kilka ciekawych przykładów.

Jeśli naszymi kontrahentami są prawnicy lub urzędnicy, dobrym rozwiązaniem będzie podarowanie im eleganckich zestawów, np. długopis i pióro z drewna albo zestaw składający się z przyciskanego, aluminiowego długopisu oraz automatycznego ołówka. Z pewnością docenią oni wysoką jakość wykonania produktu oraz jego estetykę. Bardzo ładnie prezentuje się też zestaw długopis i pióro w aluminiowej tubie albo metalowy przekręcany długopis z satynowym szachowym wzorem.

W ostatnich czasach wiele firm dba o ekologię, stąd ekologiczne długopisy reklamowe powinny spodobać się wielu kontrahentom. W tym wypadku wybór jest spory, m. in. długopisy z papieru czy materiałów biodegradowalnych. Warto zwrócić uwagę na automatyczny bambusowy długopis z końcówką do ekranów dotykowych, który posiada chromowane, błyszczące wykończenie - wszystko to sprawia, że jest to bardzo efektowny gadżet.

W ofercie opengift.pl są też inne ciekawe propozycje, które spodobają się fanom gadżetów. Na przykład długopis z rysikiem gumowym do smartfona. Inne modele posiadają latarkę, podstawkę, linijkę albo pamięć usb. Kto dziś nie używa pendrive'a? Taki długopis reklamowy można wręczyć przedstawicielowi praktycznie każdej branży

Pokaźną grupę stanowią długopisy z efektami specjalnymi. Tak można bowiem nazwać mrugające lampki na górze tego przedmiotu. Mamy więc plastikowy długopis z niebieskim wkładem i miękkim gumowym migającym sercem na górze, albo choinką. Te długopisy można wykorzystać podczas różnych okazji, np. w czasie świąt Boże Narodzenie, Dniu Kobiet albo Walentynek.

grafika: opengift.pl




-------------------------------