Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Lublin zauważany jest jako miasto interesujące pod względem lokalizacji dla inwestycji zagranicznych oraz specjalistów branżowych. Jest tu rozwiniąta baza hotelowa dla organizacji spotkań firmowych.

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Organizowanie wydarzenia, imprezy firmowej? Miejsce w Lublinie.

2019-02-05 10:50:22

Aranżowanie i organizowanie wydarzenia wymaga planowania. Niezależnie od tego, czy jest to konferencja, seminarium lub dzień uznania klienta, i czy masz trzy tygodnie na zaplanowanie lub cały rok, sukces Twojego eventu tkwi w szczegółach.

W tym planowaniu ważnym elementem jest wybór miejsca.

 

 

 

 

Hotelu Trzy Róże w Lublinie http://www.trzyroze.pl/ - to niezwykły obiekt przystosowany  jako miejsce na biznesową wizytę, szkolenie, konferencję, imprezę integracyjną. Hotel posiada doskonałą lokalizacją oraz gruntownie wyposażone sale konferencyjne. Wykwalifikowana kadra zapewni odpowiednią obsługę w czasie trwania imprezy, spotkania.

W ofercie obiektu 3 sale konferencyjne zlokalizowane zaledwie 9 kilometrów od centrum Lublina, przy głównej trasie S19 w kierunku Kraśnika z dogodnym dojazdem z Rzeszowa, Warszawy, Łodzi czy Białegostoku. Możliwość organizowania spotkania nawet do 400 osób.

Oferta restauracji, usług gastronomicznych zapewnia uczestnikom kompleksowe posiłki.
Propozycja noclegowa hotelu umożliwia wypocząć gościom odpocząć i nocować na miejscu.

 

 

 

 

Co to jest wydarzenie firmowe?


Wydarzenie firmowe to działanie organizowane przez firmę. Może to dotyczyć pracowników, dostawców, klientów, ogółu społeczeństwa lub organizacji charytatywnej. Niektóre z powodów zorganizowania imprezy firmowej mogą polegać na: zebraniu pieniędzy; poprawieniu relacji; wprowadzić nowy produkt lub usługę; zwiększyć liczbę sprzedaży lub klientów; lub w celu zwiększenia widoczności tego, nad czym pracowała firma.
Niektóre firmy będą organizować cykliczne wydarzenia. Inne będą bardziej sporadyczne lub tylko wtedy, gdy firma będzie miała coś ważnego do przekazania lub zaprezentowania. Istnieje wiele różnych typów imprez firmowych. Od konferencji firmowych, szkoleń, uroczystych obiadów, po imprezy integracyjne i charytatywne dni zabawy.

 

Przykład wydarzenia firmowego:

 

Kolacje biznesowe


Cele: Świętowania osiągnięć, witanie nowych pracowników itp.
Liderzy biznesu muszą utrzymywać przyjazną, pozytywną atmosferę w swoich firmach. Za każdym razem, gdy istnieje powód, by świętować szczególne osiągnięcie lub kamień milowy, zorganizowanie kolacji biznesowych to świetny sposób okazania szacunku.

 

 

Wydarzenia integracyjne


Cel: Wzmocnienie więzi społecznych w zespole firmy.
Dobrą strategią jest zbadanie pragnień pracowników przed planowaniem imprezy integracyjnej. W zależności od potrzeb pracowników takie wydarzenia mogą pomóc menedżerom biznesowym w budowaniu silniejszych zespołów.

 

Spotkanie zarządu


Cel: Podejmuj kluczowe decyzje biznesowe.
Niezależnie od tego, czy chodzi o dzielenie się celami biznesowymi, czy przeglądanie wyników w ramach firmy, spotkania zarządu są wydarzeniami bieżącymi dla wszystkich akcjonariuszy spółki. Aby wydarzenie przebiegało płynnie, upewnij się, że pasuje ono do harmonogramów pracy każdego z nich i ułatwia właściwe warunki debat i dyskusji.




-------------------------------