Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Dobra reklama - oczywisty zysk!

2021-04-27 22:12:39

Reklama jest dźwignią handlu - stare przysłowie. które oddaje najlepiej ducha reklamy.

 

 

Klient, który nie słyszał o danym sklepie, to nawet nie jest klient, a dopiero grupa docelowa. Bez szeroko pojętej reklamy można sprzedawać najlepsze towary w okolicy, o najwyższej jakości i najniższej cenie, a i tak z marnym skutkiem. Niektórzy mówią, że najlepszą reklamą jest zadowolony klient, ale zastanówmy się, ilu osobom taki zadowolony klient powie o naszej działalności? Pierwszego dnia może kilku, przy jakiejś tam, bliżej nieokreślonej okazji, kolejnym kilku, którzy i tak towaru lub usługi w tej chwili nie potrzebują, a więc nie są zbyt zaangażowani w proces przyswajania sobie tej cennej informacji. Pozostają do wyboru tradycyjne formy reklamy: szyld reklamowy, banner, witryna, to rzecz podstawowa.

 

 

Oddziałujemy w ten sposób na niemal wszystkich przechodzących lub przejeżdżających obok ludzi. Warto pamiętać, iż powinniśmy zadbać o jak najciekawszą formę reklamy znajdującej się na lokalu. Sztampowe projekty, nazwy czy też wzory nie przyciągną raczej nikogo. Możemy przypuszczać, że większość z przechodzących osób jest tak zwanymi wzrokowcami, więc poprzez ciekawą formę na pewno ściągniemy kilku lub nawet kilkunastu klientów.

 

 

 

 

 

Materiały promocyjne, np. smycze, długopisy, cukierki, kalendarze czy też notatniki mogą być także dobrym pomysłem, lecz o ograniczonej skali. Do ilu osób trafią nasze materiały? Zapewne do klientów i osób im bliskich, natomiast rzadko do kogoś, kto akurat potrzebuje danych towarów lub usług, przez nas oferowanych. Może się okazać także, że taka akcja promocyjna przyniesie nam jednak więcej strat, niż potencjalnych zysków.


Plakaty i banery na słupach ogłoszeniowych, w oknach innych lokali, płotach czy przy drogach to także dobra forma reklamy. I tu także musimy pamiętać o przyciąganiu wzroku ludzi mijających nasze reklamy. Na ulicach dzisiejszych miast i dróg jest mnóstwo plakatów i banerów, więc niezbędny jest pomysł. Nie będziemy wspominać tutaj nawet o kosztach takiej akcji promocyjnej, które mogą być naprawdę gigantyczne, jeżeli nie mamy zaprzyjaźnionej drukarni.

 

 

Jeżeli zależy nam na dobrej i szerokiej reklamie, to dobrym rozwiązaniem mogą okazać się ulotki reklamowe https://web-to-print.pl/ulotki, które trafiają do bardzo wielu odbiorców. Wrzucając je do skrzynek pocztowych, zostawiając w sklepach, bankach czy urzędach, możemy być pewni, że dostarczą nam od kilkunastu do kilkudziesięciu klientów miesięcznie. Ponadto istnieje większe prawdopodobieństwo, że trafią do potrzebującej osoby. Sam sposób nie jest też zbyt drogi, gdyż koszt wydrukowania ulotek nie jest na szczęście zbyt wysoki. Możemy także ograniczyć wydatki roznosząc je samemu lub też zlecając to naszym pracownikom czy członkom rodziny. Bardzo dobrym i korzystnym dla nas wyborem może być odpowiednia drukarnia internetowa, której nie tylko nie musimy szukać w naszej okolicy, ale także możemy wybrać najlepsze dla nas warunki.

 

 

Jedna z opcji internetowych mogą być także ogłoszenia i ulotki online na stronach lokalnych lub też ogólnopolskich. Nie tylko możemy sprawę załatwić nie wychodząc z domu, ale także może się to okazać najtańszą formą reklamy. Inwestując w taką właśnie formę możemy być pewni, że trafimy do interesującej nas grupy docelowej, która potrzebuje właśnie naszej oferty. Podstawą jednak nadal jest ciekawa forma i sposób uchwycenia uwagi internauty. Nie możemy stawiać na bylejakość, której wokół nas i tak jest sporo. Najlepiej więc oddać sprawę reklamy specjalistom, którzy pamiętają o tym, że dobra reklama to oczywisty zysk!




-------------------------------