Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Nowe hotele marki Mercure w Polsce

2009-09-16 16:40:57

Od września rodzina hoteli Mercure w Polsce powiększa się do szczęśliwej 13-tki. Nowy hotel to pięknie położony w sercu Karkonoszy ? Mercure Skalny Karpacz. To jednak nie jedyna nowość. Niespotykanymi aranżacjami wnętrz mogą poszczycić się Mercure Grand Warszawa oraz Mercure Hevelius Gdańsk ? oba przeszły niedawno gruntowną renowację. Oba z pewnością wzbogacają też ofertę swoich miast na zbliżające się Euro 2012.

                                          

Trzygwiazdkowy Mercure Skalny Karpacz
był wcześniej znany gościom pod marką Orbis Hotels. Teraz po zmianie barw prezentuje odnowione wnętrza oraz ciekawie zaprojektowaną fasadę budynku. Dodatkowo w hotelu podniesiono standard obsługi i poszerzono paletę usług. Nowy hotel oferuje 148 komfortowo i nowocześnie wyposażonych pokoi, w tym pokoje łączone, bardzo wygodne dla rodzin z dziećmi. Centrum Wellness & Fitness kusi nie tylko basenem z częścią dla najmłodszych i wbudowanym jacuzzi, saunami, solarium czy salą fitness. Zachęcająco wygląda również oferta 5 gabinetów proponujących szeroki zakres masaży czy zabiegów pielęgnacyjnych i relaksacyjnych, w tym zabiegów w kapsule SPA. Fani sportu mają do dyspozycji korty tenisowe, wypożyczalnię sprzętu narciarskiego i rowerów. To wszystko pośród 2 hektarów terenów zielonych należących do hotelu. Ogromnym atutem jest samo usytuowanie – u podnóża Śnieżki, w otoczeniu świerkowego lasu, a jednak w niedalekiej odległości od centrum Karpacza. W sąsiedztwie znajdują się 2 stoki narciarskie dla początkujących. Jest to też idealny punkt wyjścia do wycieczek górskich, czy wspinaczki.
 
Dla gości zostały przygotowane specjalne propozycje na otwarcie. Od września do połowy listopada wszystkie trzy hotele proponują promocyjne ceny za pokój: od 169 złotych w Karpaczu, poprzez 239 w Warszawie do 265 w Gdańsku. Na tych, którzy zechcą zrelaksować się w tym czasie w Karkonoszach czeka też specjalny PAKIET POWITALNY All Inclusive. Już za 699 złotych można spędzić niezapomniane 2 dni z licznymi atrakcjami.

Czterogwiazdkowy Mercure Grand Warszawa to jeden z najbardziej znanych hoteli w stolicy. Położony w samym centrum, a jednocześnie ukryty przed zgiełkiem wielkiego miasta jest idealnym miejscem zarówno dla gości biznesowych jak i turystów. Zanim dołączył do rodziny Mercure działał pod marką Orbis Hotels. Pierwszych gości przyjął już w 1957 roku. Teraz po gruntownej przebudowie umiejętnie łączy elegancję i komfort z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. Zaskakuje nietypowymi aranżacjami przestrzeni: przykładem może być rozplanowanie pokoi, w których przeszklona ściana dzieli częścią sypialną od łazienki. Każdy z 299 pokoi jest wyposażony w klimatyzację, telewizję satelitarną i PayTV, bezpłatny dostęp do Internetu, sejf, mini bar, a także zestaw do parzenia kawy i herbaty. Do dyspozycji gości jest profesjonalne centrum fitness, bar i słynąca z doskonałej kuchni restauracja. Hotel oferuje również 4 sale konferencyjne mogące pomieścić od 12 do 55 osób.

Zlokalizowany w centrum miasta, z pięknym widokiem na Starówkę również czterogwiazdkowy Mercure Hevelius Gdańsk po całkowitej modernizacji także zaskakuje unikalnym wystrojem wnętrz. Duże wrażenie robi nowoczesna aranżacja Lobby Baru. 281 komfortowych pokoi wyposażonych m.in. w telewizję satelitarną, radio, bezpłatny dostęp do Internetu, mini bar, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf i indywidualnie sterowaną klimatyzację idealnie nadaje się zarówno do wypoczynku jak i pracy. Na dwóch piętrach stworzono wyjątkową strefę PRIVILEGE – pokoi o podwyższonym standardzie, w tym 6 wyjątkowych apartamentów. Całości dopełnia doskonale wyposażone centrum fitness, a dla smakoszy wypracowana przez szefa kuchni Restauracji „U Heveliusa” kompozycja potraw europejskich i regionalnych. „Kropkę nad i” stawia nowoczesne centrum biznesowe.

Mercure to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek hotelowych na świecie.
Jest obecna w 51 krajach, dysponuje 690 hotelami położonymi przede wszystkim w centrach miast, w pobliżu lotnisk lub w miejscach idealnie nadających się do wypoczynku: w górach, nadmorskich kurortach czy przy polach golfowych. W Polsce działa 13 hoteli Mercure, trzy i czterogwiazdkowych. Marka należy do sieci hotelowej Accor. W Polsce hotelami Mercure zarządza Grupa Hotelowa Orbis, której Accor jest głównym akcjonariuszem.



Źródło: PR