Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Eventowe gadżety

2010-01-27 09:42:13

Strategie marketingowe, które mają na celu wypromowanie marki, zbudowanie prestiżu przedsiębiorstwa oraz zwiększenie wyników sprzedaży, opierają się nie tylko na organizacji eventów i innych imprez specjalnych. Coraz częściej dostrzega się rolę zaistnienia marki w świadomości konsumentów. To ostatnie zapewnia dobrze sporządzony gadżet.

Aby spotkał się on z zainteresowaniem szerokiego grona odbiorców powinien przede wszystkim zwracać na siebie uwagę i wzbudzać emocje. Oprócz tego winien wyróżniać się na tle gadżetów konkurencyjnych firm, by pomógł uwydatnić zalety tej, którą promuje. Niezwykle istotne dla osiągnięcia sukcesu marketingowego jest także dopasowanie go do grupy docelowej, do konkretnego wydarzenia oraz do całej strategii.

Każde przedsiębiorstwo dysponuje różnorodnymi produktami, na których widnieje jego logo. Wśród najczęstszych spotykanych są długopisy, kalendarze i kubki, które niestety nikną w gąszczu innych przedmiotów tego typu konkurencyjnych przedsiębiorstw, wykonanych lepiej bądź gorzej. Żeby wyróżnić się na tym tle, trzeba pomyśleć o wypromowaniu się innymi drobiazgami.

GADŻETY BIUROWE

Są dobrym rozwiązaniem, jeśli zamierza się przeprowadzić kampanię reklamową, w czasie której chce się obdarować szerokie grono zainteresowanych osób.

  • Ekologiczny długopis – stanowi świetny sposób reklamy zwłaszcza przy okazji organizacji green eventu. Pozwoli bowiem z pewnością zyskać sympatyków wszystkich tych, którym na sercu leży dobro środowiska. Dzięki takiemu produktowi firma z pewnością uzyska reputację firmy ekologicznej, która w swoich działaniach stara się dostosować do norm w tym zakresie.

Długopis jest wykonany z surowca, które ulega biodegradacji – skrobi kukurydzianej oraz kartonikach po napojach. Ze względu na specjalne, ekologiczne tworzywo, z którego są wykonane, nadruki na nich są możliwe dzięki wykorzystaniu specjalnych farb. Do tego odznacza się wyjątkowym, wyrafinowanym wzornictwem.

Producentem ekologicznych długopisów jest Agencja Kreatywna Wytwórnia Pomysłów. Cena gadżetu w kartonowym etui, bez nadruku – 2,75zł/netto.

  • Skiny z logo na laptopy – to alternatywa dla tych, którzy cenią sobie ekskluzywność produktów, ich niepowtarzalność i lubią mieć wpływ na ich wygląd. Nie tylko chronią przenośny komputer, ale także nadają mu piękny wygląd.

Skiny są to specjalne naklejki, które dodatkowo są pokryte ochronną warstwą błyszczącą lub matową. Nadruki można wykonać zgodnie z własnym uznaniem. Stworzone są z żywych kolorów, które nie zmieniają się pod wpływem czynników zewnętrznych.

Producentem ochronnych naklejek jest Agencja – ID PROMOTION. Za gadżet trzeba zapłacić 29zł.

GADŻETY KONSUMPCYJNE

Słodycze to ekskluzywne produkty, które mogą zdobić stoły podczas eventu firmowego. Mogą to być zarówno zestawy łakoci, jak i pojedyncze egzemplarze. Dodatkowo można pokusić się o zamówienie produktów w wymyślnych kształtach mających związek z branżą. Ważne, by każdy miał nadruk z logo firmy.

  • Bombonierki – stanowią przede wszystkim o ekskluzywności, dzięki pięknemu opakowaniu. Można mieć więc pewność, że będą to produkty najwyższej jakości. Słodycze są dość bezpiecznym podarunkiem, z tego względu, że powinny trafić w gusta smakowe konsumentów, co nie jest trudne, zwłaszcza wtedy, kiedy bombonierka zawiera wielosmakowe produkty. Istnieje możliwość umieszczenia na pudełku nadruku z logo.

  • Lizak w kształcie ciastka – to dość przewrotny pomysł na kształt. Dzięki temu można mieć pewność, że zostanie zauważony i zapamiętany. Taki słodki upominek to jedyny na rynku w Polsce produkt reklamowy w takiej formie.

Łakoć dostępny jest w zestawieniu smakowym śmietankowo-owocowym i dwu kształtach: okrągłym oraz prostokątnym. Długość lizaka wynosi ok. 16cm.

Dostępne są także lizaki w kształcie samochodów wyścigowych oraz lodów włoskich.

GADŻETY ELEKTRONICZNE

Zabawki tego typu niosą ze sobą pewien prestiż z tego względu, że są już bardziej kosztowne niż zwykłe, biurowe drobiazgi codziennego użytku.

  • Pendrive – bez tych małych urządzeń służących do przenoszenia danych z komputera na komputer wielu dzisiaj nie wyobraża sobie możliwości funkcjonowania. Agencje reklamowe bez problemu mogą dokonać nadruku na tych małych korpusach przyrządu. Cena gadżetu uzależniona jest przede wszystkim od jego pojemności oraz jakości.

Gadżetami elektronicznymi mogą być także różnorodne powierzchnie reklamowe.

  • Kurtyna diodowa – przykładowym produktem jest PixBOX. Ta multimedialna kurtyna diodowa składa się z pikseli kwadratowych. PixBOXy umieszone są w ramach. Można je dowolnie wyjmować, a luki uzupełnić elementami scenograficznymi i układać. Istnieje także możliwość zmiany odległości pomiędzy Pixelami, co powoduje formowanie się różnorodnych kształtów i napisów. Kurtyna diodowa doskonale sprawdza się podczas eventu, programu telewizyjnego. Może posłużyć także jako swoista dekoracja na targach.

  • Podłoga interaktywna – stanowi swoiste novum w świecie reklamy w Polsce. Jest w stanie uformować każdą reklamę w grę, przekaz reklamowy bądź inne wzory, czy animacje, które reagują na ruch przechodzących osób. Dzięki temu wciąga widzów w interakcje. Nacisk może sprawić, że odsłonią się kolejne elementy reklamy uprzednio przygotowanej. Dzięki podłodze interaktywnej można stworzyć iluzję spaceru ponad przepaścią lub po tafli wody. Podłoga interaktywna posiada kilkanaście wbudowanych scenariuszy graficznych, które sprawią, że może być ona wielokrotnie używana i zawsze zaskakiwać.

Ze względu na innowacyjne rozwiązanie produkt sprawdzi się zwłaszcza wtedy, jeśli chce się wyróżnić na tle innych, konkurencyjnych przedsiębiorstw.

GADŻETY EKSPOZYCYJNE

Tradycyjne sposoby marketingowe to idealny sposób na to, by w bezpośredni sposób móc spotkać się z klientem.

  • Stoisko degustacyjne – doskonale sprawdzi się podczas organizowania wszelkich akcji promocyjnych. Kramik jest estetyczny i wielofunkcyjny dzięki możliwości zmiany grafiki. W jego skład wchodzą cztery powierzchnie reklamowe z laminowanym nadrukiem. Jest łatwe w transporcie dzięki możliwości zapakowania do toreb. Dodatkowo waży niewiele – 45kg. Przede wszystkim jednak bez problemu można je zmontować.

  • Maszt – żagiel – to nowość na rynku produktów eventowych, który doskonale sprawdzi się nie tylko w branży zajmującej się żeglarstwem, ale na każdej imprezie plenerowej. Ze względu na ogromną powierzchnię żagla, można na nim zamieścić obrazy i logo dużych rozmiarów. Dzięki zainwestowaniu w maszt-żagiel, który kosztuje ok. 3000zł/netto, można mieć pewność, że reklama na nim umieszczona zostanie zauważona przez szerokie grono zebranych na evencie osób.

  • Namiot reklamowy – powinien znajdować się w niezbędniku każdego organizatora imprez. Doskonale sprawdza się na wszelkich plenerowych imprezach: od festynów zaczynając, poprzez akcje promocyjne, a na eventach kończąc. Rodzajów namiotów reklamowych jest na rynku bardzo wiele. Można wybierać w rozmaitych rozmiarach i kształtach. Namiot można w całości dostosować do indywidualnych wymagań. Dzięki wieloczęściowej konstrukcji istnieje możliwość doczepienia dodatkowych elementów – ścian, jeśli uwarunkowane jest to pogodą. Namioty reklamowe są proste w montażu.

  • Rama banerowa – stanowi lekką powierzchnię reklamową. Najczęściej taką ekspozycję spotkać można na różnorodnych sportowych wydarzeniach, jednak z powodzeniem da się ją wykorzystać na innych masowych imprezach. Dzięki aluminiowej konstrukcji polegającej na suwliwym łączeniu rur, można bez problemu dostosować jej wielkość do miejsca.

GADŻETY NIEZBĘDNE PODCZAS WYPRAW

Każdy, kto trudni się organizowaniem imprez typu team building i innych integracyjnych spotkań nastawionych na aktywne atrakcje, powinien mieć w swojej ofercie przedmioty, których nie powstydzi się żaden poszukiwacz przygód. Stworzone z dobrych jakościowo materiałów, nowocześnie zdobione są nie tylko urozmaiceniem różnorodnych wypraw, ale także wspaniałą pamiątką, która przypomni miłe chwile spędzone w gronie kolegów z pracy.

  • Spork – urządzenie, którego nie powstydzi się żaden tramp. To połączenie łyżki z widelcem. Z pewnością wniesie odrobinę cywilizacji do dziczy. Kolorowy i estetyczny design pozwala uznać za gadżet nawet przedmiot codziennego użytku. Z kolei lekkość i wytrzymałość sprawią, że bez problemu zmieści się w każdej torbie. Atutem sporka może być także odporność na ciepło. Dzięki temu można stosować go jako pomoc do gotowania, ale i jedzenia.

  • TinderSticks – czyli niezawodna rozpałka. Produkt jest całkowicie naturalny, a co ważniejsze niezawodny, nawet wówczas, kiedy jest wilgotne. Z racji, że produkt nie podlega surowym restrykcjom przewozowym „niebezpieczne przedmioty”, bez problemu można go zabrać w każdy zakątek świata.

  • LunchBox – to estetyczny, trzy-częściowy zestaw śniadaniowy. Dzięki uprzęży, którą można dopiąć do pudełka, sprawdzi się ono podczas każdej pełnej przygód wyprawy. Dodatkowo – warto dodać – dzięki specjalnej konstrukcji zestawu śniadaniowego może on unosić się na wodzie. Przedmiot idealnie sprawdzi się w terenie, jak i w miejskiej dżungli.

Skąd biorą się takie cacka? Szeroką ofertę gadżetów, którymi można urozmaicić każdą imprezę firmową, prezentują nie tylko agencje reklamowe, ale także organizatorzy imprez oraz firmy wyposażające tego typu spotkania. Baza producentów, organizatorów oraz innych firm wspomagających przygotowanie eventów znajduje się na stronie: www.organizatorzyimprez.pl.

Przedmioty mogą być znakowane na wiele sposobów. Najpopularniejszymi jest tampodruk, tłoczenie na gorąco, grawerowanie laserem, sitodruk, wgrzewanie folii flock oraz haft. Rodzaj znakowania uzależniony jest od produktu, na którym zostanie umieszczone logo przedsiębiorstwa lub wymagany rysunek.

Ciekawy gadżet związany z przygotowanym eventem może sprawić, że przygotowane wydarzenie marketingowe na długo pozostanie w pamięci. Jednak na dłuższą metę nie chodzi o wspaniałe wrażenia i wspomnienia z imprezy. Najważniejsze jest, by pozyskać klienta w ten sposób, by wracał zadowolony ze świadczonych mu usług. W bezpośrednim kontakcie jest to z pewnością ułatwione.

PF