Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Międzynarodowe Targi - Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR

2010-02-25 15:06:59

Międzynarodowe Targi Łódzkie zapraszają w dniach 26 - 28 lutego 2010 r. na XVI edycję Międzynarodowych Targów - Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR. 

 

Celem imprezy jest zaprezentowanie inicjatyw oraz projektów realizowanych przez instytucje i organizacje powołane do promowania walorów turystycznych miast, państw i regionów świata, ich historii, kultury, obyczajów, a także ofert indywidualnych przedstawicieli branży turystycznej.

Zaproszenie do udziału w targach przyjęło 160 przedstawicieli branży turystycznej. Wśród nich są wystawcy zagraniczni, którzy reprezentować będą następujące kraje: Białoruś, Czechy, Egipt, Gruzję, Izrael, Litwę, Palestynę, Portugalię, Rosję, Tunezję, Słowenię, Sri Lankę, Ukrainę oraz Węgry. Ich prezentację uzupełni oferta turystki wyjazdowej do innych zakątków świata prezentowana przez biura podróży.

W ramach ekspozycji targowej polską ofertę turystyczną przedstawią instytucje samorządowe i lokalne z województw łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, małopolskiego, mazowieckiego, podkarpackiego, podlaskiego, pomorskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, warmińsko - mazurskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego. Nie zabraknie indywidualnych obiektów turystycznych i noclegowych oraz ofert gospodarstw agroturystycznych.

 

PATRONI i PARTNERZY

Honorowymi patronami imprezy są Minister Sportu i Turystyki, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Marszałek Województwa Łódzkiego oraz Prezydent Miasta Łodzi. Targi NA STYKU KULTUR wspiera swoim autorytetem także szereg instytucji centralnych oraz organizacji branżowych. Są wśród nich m.in.: Polska Izba Turystki Oddział w Łodzi, Izba Turystyki Ziemi Łódzkiej czy Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.

Podjęliśmy bardzo szeroką współpracę medialną z portalami i tytułami branżowymi, spośród których warto wymienić: Travel Trade Gazette, Rynek Turystyczny, Wiadomości Turystyczne, Magazyn Podróże, otowakacje.pl , eturystyka.org, turystyka24h czy sanatoria.org .

 

EKSPOZYCJE WIODĄCE

Integralna częścią targów są ekspozycje wiodące. W roku 2010 oprócz znanych tematów tj. SPAcerkiem po zdrowie, WYPOCZYNEK Z DUCHAMI, QULTURALNE MIEJSCA SPOTKAŃ wyróżnikiem imprezy będzie prezentacja polskich regionów w ramach ekspozycji POLSKIE REGIONY zapraszają…

oraz prezentacja łódzkich muzeów pod hasłem MUZEALNIK ŁÓDZKI.

 

REGION PARTNERSKI

Regionem partnerskim tegorocznej edycji jest Województwo Śląskie wraz ze Śląską Organizacją Turystyczną. W ramach prezentacji regionu obędzie się szereg eventów m.in. kulanie śląskich klusek czy rozbieranie Ślązaczki i Ślązaka. Atrakcją targów będą z pewnością występy Zespołu Pieśni i Tańca ŚLĄSK . więcej informacji >>>

 

TARGI dla BIZNESU

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom branży w ramach targów odbędzie się szereg wydarzeń o charakterze B2B:

 

  • Konferencja „JAK ROZWIJAĆ TURYSTYKĘ W GMINIE I POWIECIE?” poświecona zagadnieniom związanym z tworzeniem produktu turystycznego. więcej informacji >>>

  • Łódzki Jarmark Turystyczny - workshop, którego celem jest umożliwienie bezpośrednich kontaktów twórcom, właścicielom i dystrybutorom produktów turystycznych z Łodzi i województwa z podmiotami zainteresowanymi kupnem ofert turystyki przyjazdowej do naszego regionu. więcej informacji >>>

  • Seminarium WYKORZYSTANIE MOŻLIWOŚCI INTERNETU W BIZNESIE TURYSTYCZNYM Podczas seminarium poruszone będą zagadnienia dotyczące najważniejszych aspektów zaistnienia firmy w Internecie. więcej informacji >>>

  • Seminarium JAK OPTYMALNIE PRZYGOTOWAĆ MULTIMEDIA (film, zdjęcia, virtual tour)

Poza ceną, to właśnie dobrze spreparowane multimedia pozwalają poczuć miejsce i emocje, jakie mu towarzyszą.  Jak rozkochać internatów w naszej ofercie, pozwolić im marzyć?  więcej informacji >>>

  • Seminarium ZMIANY W ZASADACH ORGANIZACJI WYPOCZYNKU DLA DZIECI I MŁODZIEŻY więcej informacji >>>

  • Panele dyskusyjne dla studentów kierunków turystycznych

 

TARGI dla IDYWIDALNYCH ODBIORCÓW

Targi NA STYKU KULTUR to możliwość odkrycia nieznanych dotąd miejsc i urokliwych zakątków, których tak wiele znajduje się na turystycznej mapie Polski. To także doskonała okazja do zaplanowania letniego wypoczynku i weekendowych wyjazdów - wystawcy przygotowali szereg promocyjnych ofert i specjalnych propozycji na sezon wiosna/lato 2010. W ramach imprez towarzyszących odbędą się m.in.: spotkania z podróżnikami, wystawy, warsztaty, prezentacje fotograficzne, seminaria, wycieczki po łódzkich muzeach, konkursy z nagrodami i wiele, wiele innych atrakcji….

 

 

 

Zapraszamy do Łodzi!

XVI Międzynarodowe Targi – Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR

26 – 28 lutego 2010 r.

 

WWW.nastykukultur.pl