Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Druga edycja Targów Event w październiku

2010-03-05 14:13:33

Pierwsze Targi Event rozpaliły wyobraźnię i oczekiwania branży. Nic w tym dziwnego, skoro okazało się, że Targi Event trafiły w dziesiątkę - właśnie na takie wydarzenie czekali odbiorcy. Co przyniesie druga edycja Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów? Tego będzie można się dowiedzieć w dniach 7 i 8 października 2010, w Centrum MT Polska w Warszawie.

Tematyka targów na pewno obejmie: produkty i technologie, atrakcje eventowe, bar i catering; obsługę personalną, obiekty konferencyjne, bezpieczeństwo i porządek oraz nośniki reklamy. W programie nie zabraknie również, cieszących się dużym zainteresowaniem w roku ubiegłym, konferencji i seminariów na wysokim poziomie. Zatem będzie można ponownie liczyć na gotowe rozwiązania oraz cenną wiedzę i pomysły przydatne w branży eventowej.

 

Targi Event są doskonałą okazją do prezentacji najnowszych produktów, technologii, usług i kompleksowych rozwiązań wykorzystywanych przy organizacji konferencji, koncertów, wydarzeń kulturalnych i sportowych oraz innych, określanych jako „event”. Odbiorcami targów są zarówno bezpośredni jak i pośredni organizatorzy wydarzeń, którzy potrzebują sprzętu inspiracji oraz wiedzy, m.in.: przedstawiciele agencji eventowych, reklamowych i PR-owych; organizatorzy targów, zjazdów, konwencji i kongresów oraz wydarzeń sportowych, politycznych i kulturalnych, a także event managerowie korporacji oraz dużych firm.

 

Pierwsze Targi Event zostały pozytywnie przyjęte przez branżę, zgromadziły 85 wystawców i ponad 2600 zwiedzających – Targi były niewątpliwie momentem przełomowym w polskim przemyśle wydarzeniowym. Od lat śledzę rynek eventowy w kraju i jak dotąd nie mieliśmy targów z prawdziwego zdarzenia. Międzynarodowe Targi Polska udowodniły, że można zorganizować targi, które dotychczas odbywały się wyłącznie poza granicami kraju. Pomimo sytuacji rynkowej, udało się organizatorom zainteresować wystawców (podwykonawców, oferentów miejsc na eventy, dostawców usług, portale i stowarzyszenia branżowe oraz firmy eventowe) nowym projektem – mówi Przemysław Kaczmarski, właściciel Leisure Industry Services. Więcej opinii o targach i podsumowanie pierwszej edycji – zobacz.

 

www.targievent.pl

 

II Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event

 

7-8 października 2010

 

Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska, ul. Marsa 56c, Warszawa