Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Zielony Tour de Pologne

2010-07-19 11:36:20

Już wkrótce rozpocznie się 67. Tour de Pologne UCI ProTour. Tym razem promowany jest na ekoplakatach, w 100% przetwarzalnych materiałach ekspozycyjnych Cityboard Media.

To już siódma edycja Tour de Pologne pod patronatem Cityboard Media. W tym roku po raz pierwszy wyścig będzie promować się nie tylko skutecznie, ale też ekologicznie. Ekoplakaty™, na których drukowane są layouty reklamujące Tour de Pologne, wiesza się bez użycia wody i kleju. Po zużyciu można je przetworzyć na regranulat wykorzystywany w budownictwie, przemyśle samochodowym czy ogrodnictwie. Co ważne, ekoplakat™ gwarantuje również najwyższą jakość ekspozycji i odporność na niekorzystne warunki pogodowe.

W tym roku Tour de Pologne to blisko 1250 kilometrów, 23 zespoły i ponad 180 kolarzy. Wyścig odbędzie się w dniach 1-7 sierpnia, w siedmiu etapach, pierwszy rozpoczyna się w Sochaczewie, ostatni kończy w Krakowie. Najdłuższy jest drugi etap – na trasie Rawa Mazowiecka – Dąbrowa Górnicza kolarze pokonają 2 sierpnia aż 240 km. W ostatnich dwóch latach kolarze startowali z Warszawy, ścigali się w województwach wschodnich, a kończyli trasę w Krakowie. Tym razem organizatorzy wybrali między innymi Śląsk. W Zagłębiu Dąbrowskim, na Górnym Śląsku i Śląsku Cieszyńskim zakończą się aż cztery z siedmiu zaplanowanych etapów.

Reklama Tour de Pologne wydrukowana na ekoplakatach™ pojawiła się z początkiem lipca na kilkuset cityboardach o wymiarach 6x3 m w całej Polsce.

# # #

Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera
i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym.
W 2009 r. firma po raz czwarty zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska. W lutym 2009 otrzymała również nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku.

źródło: Otopr.pl