Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Co ciekawego w programie najbliższych Targów Event?

2010-08-09 11:18:56

Bezpieczeństwo imprez masowych, wywoływanie burzy medialnej, sytuacje awaryjne, etyka w branży eventowej, najciekawsze rozwiązania techniczne, możliwości ubezpieczania eventu - program Targów Event 2010 jest w tym roku wyjątkowo bogaty.

Znajdą się w nim nie tylko konferencje i seminaria, ale również warsztaty, dyskusje i praktyczne poradniki. W wydarzeniach można uczestniczyć bezpłatnie pod warunkiem dokonania rejestracji on-line na www.targievent.pl/rejestracja.  II Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT odbędą się w dniach 7 i 8 października 2010 w Centrum MT Polska w Warszawie.

 

Osoby, które zdecydują się na odwiedzenie targów w celu wzbogacenia wiedzy, będą miały olbrzymi wybór spośród zaplanowanych przez organizatorów tematów. W programie można bowiem znaleźć pozycje dotyczące praktycznie całego procesu organizacji eventu: od planowania, poprzez promocję i szum medialny, do realizacji wydarzenia na różnych poziomach (technika, bezpieczeństwo, frekwencja uczestników, itp.) i wyciągnięcia wniosków końcowych, czyli podsumowania skuteczności eventu.

 

Od lisków-chytrusków po wsparcie sprzedaży

Niektóre z tematów spotkań zapowiadają się bardzo interesująco, jak np.:

  • Konferencja  Bezpieczeństwo eventu - na co zwrócić uwagę przy organizacji eventu, aby był on bezpieczny dla jego uczestników i organizatorów?; organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej
  • Wykorzystanie Internetu oraz nowych technologii do promocji marketingowej i PR-owej eventu  (youtube, facebook, sms, IT, itp.); organizator: magazyn  „Pro-Kreacja”
  • Ubezpiecz swój sukces – możliwości ubezpieczenia eventu oraz działania zwiększające frekwencję uczestników; organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej
  • Konferencja W jaki sposób wykorzystać media do promocji eventu?; organizator: Związek Firm Public Relations
  • Event doskonały technicznie – cz. II ; organizator: magazyn „Muzyka i Technologia”
  • Konferencja Rynek eventów wspierających sprzedaż; organizatorzy: magazyn „Trade Marketer”,  POPAI Poland
  • Dyskusja panelowa Liski-chytruski, pijawki i modliszki czyli o etyce w branży eventowej. Błyskawiczny poradnik jak unikać nieporozumień w kontaktach między artystą, agencją, a klientem; organizator: Krab Music House & Special Events
  • Jak zabrać się do przygotowania projektu eventowego? Zasada 5W; organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej 
  • Sukces czy porażka? Ocena eventu i wnioski; organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej 
  • Ochrona własności intelektualnej: pomysł, scenariusz, tekst, muzyka, wykonanie, nagranie - co organizator eventu powinien wiedzieć?; organizator: Kancelaria Prawna Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy

 

Pełny program targów – kliknij.

 

Meeting Bar – miejsce spotkań

Ponadto dla zwiedzających organizatorzy przygotowali jeszcze jedną atrakcję. Będzie nią Meeting Bar  - ciekawie zaaranżowane miejsce do spotkań i dyskusji na terenie hali targowej. W Meeting Barze będzie można m.in.: obejrzeć pokazy barmańskie i degustować przyrządzone przez profesjonalnych barmanów drinki, wziąć udział w warsztatach kulinarnych oraz gorących dyskusjach na aktualne tematy nurtujące branżę. W Meeting Barze nie zabraknie też wydarzeń, podczas których organizatorzy eventów będą mogli zdobyć praktyczne wskazówki i otrzymać porady specjalistów.

 

Wygodne sektory

W tym roku targi zostaną podzielone na wygodne sektory tematyczne, co będzie sprzyjać łatwemu dotarciu do właściwej grupy produktów i usług. Aktualne sektory: strefa rozrywki, bezpieczeństwo i porządek, techniki eventowe, obiekty eventowo-konferencyjne (w tym meeting bar). Tematyka Targów Event 2010 obejmuje: produkty i technologie eventowe, scenografię, atrakcje eventowe, bar i catering, obsługę eventów, miejsca eventowe, bezpieczeństwo i porządek, nośniki reklamy, a także produkty i usługi uzupełniające: gadżety reklamowe tworzone dla potrzeb eventów,  pogotowia BTL.

 

 

Więcej informacji

Organizator: MT Targi

Tel.: 22 529 39 00

e-mail: targievent@mttargi.pl  

www.targievent.pl