Czy żałujesz swojego zachowania podczas świątecznej imprezy firmowej?
2011-12-16 10:57:38
Wyniki ankiety przeprowadzonej przez MonsterR pokazują, że wielu osobom zdarzyło się zapomnieć podczas świątecznej imprezy firmowej. Prawie co dziesiąty pracownik przyznał się do zrobienia czegoś, czego potem bardzo żałował.
Prawie co dziesiąty pracownik przyznał się do zrobienia czegoś, czego potem bardzo żałował. i został z tego powodu zwolniony (4 %) albo zachował się w sposób, który wpłynął na jego reputację czy karierę (5%). Natomiast prawie dwie trzecie wszystkich respondentów nigdy nie skompromitowało się na imprezie firmowej. W Wielkiej Brytanii najwięcej osób (8%) straciło pracę w wyniku zachowania podczas świątecznej imprezy w firmie. Następni na liście imprezowiczów znaleźli się Finowie (7%) i Holendrzy (6%).
Najgrzeczniej na imprezach firmowych zachowują się Francuzi, z których tylko 2% osób straciło pracę z powodu złego zachowania podczas imprezy. Ponadto aż 82% pracowników we Włoszech, 80% we Francji i 75% w Niemczech nigdy nie żałowało swojego zachowania podczas przyjęcia firmowego.
15% Europejczyków i 10% Amerykanów przyznało się do popełnienia małych grzechów, których żałowali jeszcze potem przez kilka dni. Natomiast podobna liczba mieszkańców Europy i USA (po 14%) zachowało się nieodpowiednio, ale bez żadnych przykrych skutków na karierze.
„Imprezy świąteczne organizowane w firmach to świetna okazja, by zbliżyć się do koleżanek i kolegów z pracy, ale należy pamiętać o obowiązujących zasadach profesjonalnego zachowania. Faktycznie jest to zabawa, ale organizowana w zawodowym środowisku” – mówi Charles Purdy, ekspert Monster.com. „Dobrym sposobem jest ograniczone spożycie alkoholu oraz potraktowanie tego wydarzenia jako szansa na polepszenie stosunków ze współpracownikami i szefostwem, z którymi w normalnych okolicznościach nie mamy możliwości kontaktu”.
Dodatkowe Informacje:
Wyniki Globalnego Badania Monstera pochodzą z ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników portalu kariery Monster w dniach 1-15 listopada 2011. Jedna osoba mogła udzielić tylko jednej odpowiedzi. W ankiecie wzięły udział 3,699 osoby. Globalne Badanie Monstera jest produktem firmy Monster Worldwie, Inc. Jest to cykl ankiet internetowych kierowanych do użytkowników na różne tematy związane z karierą, gospodarką oraz sytuacją zawodową.
O Monster Worldwide
Monster Worldwide, Inc (NYSE: MWW), spółka dominująca Monster®, wiodącego internetowego portalu kariery, działająca na rynku rekrutacji online. Już od dziesięciu lat staramy się poprawić jakość życia ludzi dzięki znalezieniu pracy, którą kochają. Dzięki swojej obecności na kluczowych rynkach w Ameryce Północnej, Europie i Azji, Monster pracuje na rzecz wszystkich, łącząc pracodawców z osobami poszukującymi dobrych ofert pracy niezależnie od szczebla kariery. Świadczymy spersonalizowane usługi doradcze dotyczące rozwoju karier na całym świecie. Nasze strony internetowe docierają do milionów użytkowników Internetu na całym świecie. Dzięki temu możemy prowadzić ściśle dedykowane kampanie reklamowe. Monster Worldwide jest członkiem S & P 500 Index. Aby dowiedzieć się więcej o Monster, naszych produktach i usługach, odwiedź www.monster.com. Więcej informacji na temat Monster Worldwide jest dostępny na stronie about-monster.com
Źródło: www.otwarty.pl
-------------------------------