Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Sztuka inwestowania i promocji obiektu hotelowego - szkolenia podczas Targów WorldHotel 2014

2014-08-11 13:41:05

17 września br., tj. pierwszego dnia VII Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2014, odbędą się dwa szkolenia, które poprowadzą eksperci Akademii Hotelarza oraz firmy doradczej Horwath HTL. Tematyka obejmie "Efektywne inwestowanie w obiekt hotelowy" oraz "Promocję hotelu 2014/2015 - trendy i prognozy".

Szkolenia Akademii Hotelarza skierowane są przede wszystkim do właścicieli i kadry zarządzającej hoteli. - W czasie naszych szkoleń stawiamy przede wszystkim na użyteczność przekazywanych treści. Gruntownie badamy rynek, rozmawiamy z hotelarzami i na tej podstawie tworzymy program, który odpowiada aktualnym potrzebom branży - mówi Krzysztof Gonciarek, członek zarządu PWS ProMedia, organizator szkoleń. Podkreśla także, że poprowadzą je praktycy, którzy dysponują wieloletnim doświadczeniem w branży hotelarskiej.


Jak efektywnie inwestować

Podczas pierwszego szkolenia pt. „Efektywne inwestowanie w obiekt hotelowy” przybliżone zostaną podstawowe zasady dokonywania inwestycji. Prelegenci wskażą kto i w jakiej sytuacji odniesie korzyści z pozyskania marki międzynarodowej dla sieci hotelowej. Omówią także rolę kluczowego personelu w sukcesie hotelu.

i promować hotel w sieci

Drugi blok szkoleniowy pt. „Promocja hotelu 2014/2015 - trendy i prognozy” poświęcony będzie zagadnieniom promocji w Internecie. Eksperci podsumują najważniejsze wydarzenia marketingowe bieżącego roku, a następnie przybliżą potencjał dostępnych narzędzi internetowych, z których warto skorzystać. Omówione zostaną także wskaźniki, przy pomocy których można badać skuteczność strony internetowej hotelu. Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie budować markę w takich serwisach jak Facebook czy Google oraz przygotować kampanię reklamową w Internecie. Na zakończenie szkolenia eksperci opowiedzą o trendach dotyczących personalizacji i automatyzacji marketingu w kolejnym roku.

Informacje praktyczne

Szkolenia są odpłatne i odbędą się 17 września 2014 w godzinach 14.00-17.00 (każde szkolenie trwa 1,5 godziny) w sali konferencyjnej „A” na pierwszym piętrze Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Należy dokonać zapisu na stronie organizatora szkolenia: www.akademiahotelarza.com.

Na Targi WorldHotel obowiązuje rejestracja, można jej dokonać na miejscu lub online na mttargionline.pl/worldhotel2014 (będzie aktywna do 14 września 2014). Rejestracja przez Internet zwalnia z opłaty za bilet wstępu na targi.

Patronat Honorowy nad Targami WorldHotel sprawuje Janusz Piechociński, Wiceprezes Rady Ministrów i Minister Gospodarki. 

Więcej informacji na temat targów na stronie www.worldhotel.pl.




-------------------------------