Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Czym kierować sie przy wyborze stojaków pod banery?

2015-10-13 11:13:44

Reklama wystawiennicza, stosowanie ścianek reklamowych i druków wielkoformatowych zyskuje na popularności. To rozwiązania ekonomiczne i efektowne jednocześnie.

Banery

Producenci systemów wystawienniczych, w tym firma kento.pl, oferują różne warianty reklamy opierającej się na drukowanych plakatach, ulotkach i banerach. Tego typu narzędzia marketingowe znajdują szerokie zastosowanie i są szczególnie przydatne np. podczas konferencji branżowych lub na targach biznesowych.

Systemy wystawiennicze mogą mieć formę rollupów, ścianek, ram wystawienniczych. Rollup ma lekką ale stabilną konstrukcję złożoną z mechanizmu rolującego, mocnego masztu, listew zaciskowych i planszy graficznej. Stand up to duża ścianka wystawiennicza o różnych kształtach. Podtrzymywana jest za pomocą konstrukcji aluminiowej w pełni magnetycznej, na której umieszczana jest grafika. Rama wystawiennicza zbudowana jest z profili aluminiowych oraz planszy graficznej lub systemu linkowego. Zarówno rollupy, ścianki Stand up, jak i Ramy wystawiennicze mogą być jednostronne lub dwustronne. Drukuje się na nich rozmaite slogany, zdjęcia, szczegółowe informacje, dane kontaktowe itd.

Stabilna ścianka

Żeby ścianka wystawiennicza wyglądała estetycznie, była elegancka i stabilna, potrzebny jest nie tylko dobry wydruk. Trzeba także zadbać o odpowiednią konstrukcję i podtrzymanie plakatu. Systemy wybiera się rozpatrując kilka czynników: gdzie będzie stała reklama (indoor czy outdoor), czy planuje się wydruki wielkoformatowe, czy montaż i wymiana grafiki będzie utrudniona oraz czy stojak pod względem estetycznym skomponuje się z projektem.

Cel uświęca środki

Jeżeli akcja promocyjna będzie odbywała się w budynku, to problem przy wyborze systemu nie powinien być trudny. Wówczas należy przede wszystkim postawić na estetyczne wykonanie ścianki wystawienniczej. Trzeba zadbać o eleganckie ramy okalające oraz dobre oświetlenie. Reklama wewnętrzna musi jednak charakteryzować się konstrukcją o skrupulatnie dopracowanych, harmonijnie dobranych szczegółach. Kento ma w swojej ofercie kilka systemów, wśród których wyróżnia się stojak pod baner SPIDER o ciekawej konstrukcji wykonanej z wysokiej jakości aluminium i włókna szklanego, który może z powodzeniem podtrzymywać banery o dużych formatach.

Jeśli natomiast baner ma być ustawiony w plenerze, priorytety przy wyborze powinny być nieco inne. Wtedy przede wszystkim trzeba będzie postawić na trwałość wykonania i stabilność. Stojaki potrzebne do reklamy outdoorowej mają wiele konstrukcyjnych umocnień. Zwykle zbudowane są z solidnej podstawy i masztu. Podstawa taka, jeśli wymagają tego warunki atmosferyczne, może być jeszcze bardziej wytrzymała przez dodanie do jej środka piasku lub wody. Dzięki temu baner będzie stabilnie stał na zewnątrz, nawet jeśli będzie wiał silny wiatr. W utrzymaniu stabilności pomagają także maszty, którymi można regulować wysokość. Stojaki takie są również eleganckie – maszty i podstawy są ładnie projektowane zarówno pod względem kolorystycznym, jak i konstrukcyjnym.




-------------------------------