Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Systemy call center - oprogramowanie call center

2022-07-21 11:01:46

System call center online - na czym polega?

Jeśli masz firmę, powinieneś pomyśleć o systemie call center, jest to bardzo ważne, gdy chcesz się utrzymać na rynku i mieć dobre opinie od klientów. Sprawdź: https://www.daktela.com/pl/.

  • System call center online - na czym polega?
  • Contact center - bezpośredni kontakt z klientem, wsparcie techniczne w Twojej organizacji

System call center online - na czym polega?

Systemy to oprogramowanie call center, które pomaga firmom zautomatyzować obsługę klienta. Posiada wirtualnego agenta oraz interaktywny system odpowiedzi głosowej. Wirtualny agent jest w stanie odpowiadać na pytania dotyczące produktów lub usług, składać zamówienia i umawiać się na spotkania. Interaktywny system odpowiedzi głosowej może być używany do drzewek telefonicznych, alertów alarmowych i innych automatycznych wiadomości.

Oprogramowanie call center może służyć do zarządzania i organizowania połączeń z klientami, poprawy obsługi klienta i automatyzacji niektórych aspektów działalności. Call center są istotną częścią wielu biznesów. Umożliwiają firmom kontaktowanie się z klientami, gdy są jeszcze w trakcie podejmowania decyzji o zakupie. Call center pozwala również firmom zająć się sprawami klientów na miejscu i zaoferować im wsparcie, gdy tego potrzebują. Klienci dzwoniąc zezwalają na nagrywanie rozmów, co jest bardzo potrzene w razie problemów. 

W centrach obsługi telefonicznej zazwyczaj pracują osoby, które odpowiadają na pytania klientów dotyczące produktów i usług, zajmują się reklamacjami lub przyjmują zamówienia na produkty, lub usługi. Centra telefoniczne są zazwyczaj skonfigurowane tak, aby osoba, która odbiera telefon, nie musi wiedzieć nic o sprzedawanym produkcie lub usłudze. Skraca to czas potrzebny na przeszkolenie nowych pracowników i pozwala dzwoniącym rozmawiać z kimś, kto mówi w ich języku.

Obecnie na rynku dostępnych jest wiele różnych rodzajów oprogramowania do obsługi telefonicznej, które mogą pomóc w usprawnieniu działalności. Można również zlecić firmie zewnętrznej zajmowaniem się tymi spawami, jest to bardzo wygodne.

System contact center - popraw jakość obsługi klienta Twojej firmy

Contact center to podstawa każdej firmy. Jest to pierwszy punkt kontaktu klienta z firmą i ma zapewnić sprawną ich obsługę. Dlatego tak ważne jest, aby firmy inwestowały w działalność contact center i utrzymywały doskonałą obsługę klienta.

Contact center są zazwyczaj podzielone na dwie główne sekcje: sprzedaż i wsparcie. Obie sekcje mają kolejkowanie połączeń oraz widok liczbę połączeń w czasie rzeczywistym. Sekcje sprzedaży są odpowiedzialne za sprzedaż produktów lub usług przez telefon, a sekcje pomocy obsługują telefony od klientów, którzy potrzebują pomocy w sprawie ich kont lub reklamacji dotyczących zakupionego produktu. Zwykle znajdują się poza siedzibą organizacji. To scentralizowane biuro, które obsługuje przychodzące połączenia telefoniczne, czaty i e-maile od klientów. Ewoluował od bycia ważną częścią procesu obsługi klienta do integralnej części procesu sprzedaży i marketingu.

 




-------------------------------