Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Nie przegap Targów Event

2009-09-03 11:55:36

W jaki sposób i gdzie najlepiej zorganizować konferencję lub wydarzenie określane jako event? Co aktualnie oferuje nam polski rynek eventowy? Nie tylko tego będzie można się dowiedzieć podczas nowych targów eventowych w Warszawie. Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT odbędą się już w dniach 6-8 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c.

Branża eventowa w Polsce jest wciąż jeszcze bardzo młoda, ale jednocześnie bardzo prężnie się rozwija. Praktycznie z każdym rokiem widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na pomysły, inspirujące rozwiązania oraz wiedzę, szczególnie w zakresie event PR czy marketingu coraz chętniej wykorzystywanego jako skuteczna forma promocji i sprzedaży. Targi Event to pierwsza edycja wydarzenia, które ma posłużyć m.in. prezentacji najnowszych produktów, technologii, usług i kompleksowych rozwiązań dla organizacji zjazdów, konferencji, kongresów, targów, koncertów, wyjazdów motywacyjnych, wydarzeń sportowych, politycznych, kulturalnych, itp. Głównymi odbiorcami targów są zatem przedstawiciele agencji eventowych, reklamowych i PR-owych; organizatorzy dużych wydarzeń, a także event managerowie korporacji oraz dużych firm.

 

Sektor obiektów konferencyjnych

Różnorodne propozycje wystawców i cenna wiedza – tego mogą spodziewać się zwiedzający. W ofercie znajdą się: technika eventowa, atrakcje, gadżety reklamowe i nośniki reklamy, zabudowa stoisk i scenografia targowa, a także obsługa personalna, cateringowa oraz utrzymanie bezpieczeństwa i porządku. W oddzielnym sektorze zwiedzający będą mogli zapoznać się z propozycją obiektów targowych i konferencyjnych. Wielu wystawców przygotowało rabaty sięgające nawet 15% dla osób składających zamówienie podczas targów, a także atrakcje eventowe, m.in.: pokaz oklejania samochodu folią reklamową, pokazy barmańskie, prezentacja urządzenia symulującego przeciążenia, jakim poddawany jest kierowca wyścigowy podczas pojedynku na torze.

 

Event doskonały

Ci, którzy zdecydują się odwiedzić targi, będą mogli wziąć udział w prezentacjach o charakterze show oraz szkoleniach, konferencjach – cennym źródle wiedzy i inspiracji do zastosowania w biznesie eventowym. Nie zabraknie zagadnień na temat skutecznego promowania miast, miejsc i instytucji poprzez event, co może być atrakcyjną informacją dla przedstawicieli samorządów i biur promocji. W programie znajdą się m.in.:

  • konferencja Event w strategii biznesowej firmy; organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej (konferencja odpłatna)

- Długoterminowe planowanie oraz szczegółowo zaplanowane cele jako klucz do sukcesu wydarzeń firmowych

- Wyjazdy incentive - narzędzie motywacji i wsparcia sprzedaży

- Wpływ eventu na wizerunek i wyniki finansowe firmy

- Mierzenie skuteczności eventów, od matematyki do efektów

- Project Managment, czyli organizacja eventu od A do Z

- warsztaty Event z marzeń Prezesa

  • prezentacja Event PR jako doskonałe narzędzie promocji regionu, miasta, instytucji; organizator: Telma Group Communications Sp. z o.o. (członek Związku Firm Public Relations)

- Nowe podejście do promocji regionów, miast i instytucji

- Tworzenie strategii PR dla regionów

- Mieszkaniec jako najlepszy ambasador miejsc (tworzenie programów community relations)

- Budowanie marki miejsc za pomocą eventów

- Case study, czyli jak skutecznie promować miasta, miejsca i instytucje poprzez event

  • prezentacja Event doskonały technicznie – jak to zrobić?; organizator: Muzyka i Technologia

- Na co zwrócić uwagę podczas współpracy z firmami zajmującymi się techniczną obsługą imprez?

- Od koncepcji do realizacji – zgodnie z konkretną wizją przekazu. Dlaczego warto korzystać z najnowszych technologii?

- Wizja lokalna – czy da się zorganizować w wybranym miejscu daną imprezę?

- Co może zapewnić firma w ramach technicznej obsługi?

- Bezpieczeństwo przede wszystkim: odpowiednie zasilanie i nośność konstrukcji scenicznych

- Doprecyzowanie szczegółów w umowie, dopasowanie wymagań do realiów

- Niespodzianki są mile widziane przez klienta, ale nie przez firmy współpracujące

- Uświadamianie klienta – czy zawsze możemy spełnić jego życzenie?

- Priorytety w ustalaniu budżetu: wpływ źle ulokowanych oszczędności na ostateczną jakość

  • prezentacja Systemy monitorowania uczestników eventów – możliwości, szanse i zagrożenia; organizator: Infrared Group

- Urządzenia do monitorowania uczestników masowych

- Rodzaje raportów, które przekazują systemy monitorowania

- Specyfika spersonalizowanej komunikacji z uczestnikami wydarzeń

  • konferencja Organizacja i oddziaływanie eventu w miejscu sprzedaży, podczas której zostanie zaprezentowany raport na temat rynku eventów w Polsce; organizator: Trade Marketer

Pełny program targów na www.targievent.pl.

 

Zarejestruj się i wejdź na targi bezpłatnie

Targi można zwiedzać bezpłatnie pod warunkiem dokonania rejestracji on-line na www.rejestracja.targievent.pl. Rejestrujący się on-line będą mogli uniknąć wypełniania formularza rejestracyjnego na miejscu oraz otrzymać bezpłatną Kartę MT Polska, uprawniającą do dodatkowych usług i promocji. Posiadacze Kart MT Polska mogą zwiedzać Targi Event bezpłatnie.

 

Informacje praktyczne

Termin: 6-8 października 2009

Miejsce: Centrum Targowo-Kongresowe przy ul. Marsa 56c w Warszawie

Organizator: Międzynarodowe Targi Polska

Kontakt: 22 / 529 39 00, e-mail: targievent@mtpolska.com.pl

www.targievent.pl