Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

A-Z Jak zaplanować spotkanie korporacyjne

2009-10-20 11:44:02

Serdecznie zapraszamy na bezpłatny workshop - MPI Poland Meeting @ BTF "A-Z Jak zaplanować spotkanie korporacyjne" podczas targów przemysłu spotkań Business Tourism Fairs w Warszawskim Centrum EXPO XXI, 4.11.2009r.

                    


Warsztat organizowany jest przez MPI Poland Club, a partnerem strategicznym jest Rezidor Hotel Group Polska. Spotkanie poświęcone będzie planowaniu wydarzenia korporacyjnego, gdzie razem z praktykami branżowymi, w oparciu o własne doświadczenie na przykładzie konkretnego case study, przedstawimy tzw. Mapę drogową jak z sukcesem zaplanować i zrealizować spotkanie korporacyjne.

Wszystkich Państwa zapraszamy na nasze spotkanie, zachęcamy do otwartej dyskusji
i podzielenia się z nami własnym doświadczeniem z organizacji spotkań. Naszym celem jest wzajemna wymiana doświadczeń, nauka i rozwijanie umiejętności profesjonalnych plannerów spotkań.

Zapraszamy do zapoznania się z Ramową Agendą Spotkania:

 

1. Dlaczego każde wydarzenie/ spotkanie to projekt?
2. Etap planowania:

  • Dla kogo? / cel wydarzenia

  • Budżet

  • Założenia

3. Etap sourcing, czyli wybór dostawców:

  • Co musimy dostawcy przesłać, aby przygotował nam dobrą ofertę?

  • Co dostawca musi od nas dostać, aby przygotować ofertę?

  • Kontrakt

4. Etap egzekucji:

  • Przygotowania przed wydarzeniem

  • Realizacja i odbiór

5. Etap ewaluacji spotkania

  • Z dostawcami

  • Z Klientem Wewnętrznym – jak obliczyć zwrot z inwestycji (ROI)?

  • Lesson learned

6. Ryzyka w zarządzaniu projektem eventowym
7. Ograniczenia
8. Podsumowanie

Spotkanie ma charakter workshopu i jest bezpłatne, nasi prowadzący to:

Elżbieta Czarnocka, Szef ds. Zakupów Pionu Komercyjnego, Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o.
Wojciech Liszka
, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu, Hotel Radisson BLU Kraków
Bartłomiej Bernabiuk, Specjalista ds.
Public Relations, Raiffeisen Bank Polska S.A.
Maria Łukasiak
, Meetings & Events Team Leader, ACCOR Poland / Orbis S.A.
Maciej Ogieniewski, CEO, Meeting Designers

Podczas spotkania będzie również możliwość zostania członkiem MPI ze specjalną składką członkowską, obniżoną o 50 Euro, za 1 rok członkostwa. Zapraszamy do uczestnictwa i wypełnienia aplikacji członkowskich. Do pobrania również na stronie www.mpiweb.pl

Serdecznie zapraszamy!

Więcej informacji i rejestracja na stronie www.mpiweb.pl  

Dodatkowe informacje

MPI Poland Club:

 

MPI POLAND CLUB to oddział narodowy stowarzyszenia Meeting Professionals International (MPI) założonego w 1972 roku w USA. Aktualnie w ramach MPI jest zrzeszonych ponad 24 tysiące profesjonalistów, na co dzień związanych z obsługą wydarzeń biznesowych.

Wizją MPI jest budowanie globalnej społeczność przemysłu spotkań poprzez tworzenie relacji międzyludzkich i kreację nowych idei, pomysłów i miejsc pracy. Celem jest stworzenie organizacji, która wyewoluuje w kierunku międzynarodowej społeczności budującej własne powiązania międzyludzkie.
MPI POLAND CLUB to oficjalny oddział MPI zrzeszających profesjonalistów z całej Polski zajmujących się obsługą klientów biznesowych, organizacją wydarzeń biznesowych i tworzeniem polskiego przemysłu spotkań.

 

Meeting Professionals International (MPI), to globalna społeczność profesjonalnych organizatorów spotkań biznesowych i eventowych, która łączy Cię ze światowym wsparciem, wiedzą o przemyśle spotkań i biznesowymi możliwościami, które potrzebujesz aby osiągnąć sukces.
Rozpocznij już teraz odkrywać doświadczenia MPI i ich pozytywny wpływ na Ciebie.

Więcej informacji na www.mpiweb.org oraz www.mpiweb.pl