Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Agencja Sport Evolution rozszerza działalność

2009-11-03 12:56:33

Agencja Sport Evolution rozszerza swoją działalność. Planuje położyć większy nacisk na usługi związane z marketingiem oraz public relations dla firm, klubów oraz organizacji sportowych.

Dotąd głównym polem jej działania była organizacja eventów sportowych, które stanowią efektywne narzędzie w promocji miast i regionów. Na swoim koncie Agencja Sport Evolution posiada doświadczenie w takich wydarzeniach jak m.in.: Maraton i Półmaraton Warszawski oraz Mistrzostwa Polski w Triathlonie. Poza tym w zakresie jej działalności pozostaje management sportowy skierowany do zawodników. Czynności podejmowane przez firmę pomagają zmaterializować im koszty związane z wysiłkiem treningowym. Oprócz tego zajmują się sponsoringiem sportowym, usługą skierowaną do firm, które inwestując w sport chcą uzyskać dodatkowe przychody. Dodatkowo Agencja Sport Evolution to szkolenia i konferencje pod okiem trenerów wyspecjalizowanych w swojej dziedzinie, wynajem sprzętu oraz imprezy dla firm.

 

Michał Drelich prezes firmy tłumaczy:


- Do tej pory angażowaliśmy się przede wszystkim w eventy sportowe. Obecnie pragniemy większy niż dotychczas nacisk położyć na usługi marketingowe i public relations dla firm oraz klubów i organizacji sportowych. Pragniemy zaprosić do współpracy firmy, które chcą promować swoje marki, produkty poprzez sport. Oferujemy usługi konsultingowe, opracowanie i wdrożenie strategii sponsoringowej, realizację kampanii promocyjnych w oparciu o sport, czy też pozyskiwanie i wykorzystanie wizerunku sportowców. Z drugiej strony chcemy pomagać także klubom i organizacjom sportowym wprowadzić nowoczesne systemy zarządzania, stworzyć atrakcyjne oferty sponsoringowe i pomóc w rozwijaniu działalności marketingowej.

W dalszym ciągu agencja zamierza prowadzić działalność eventową, jednak zamierza skupić się na większych projektach.


natalia jurga

Źródło:

Nf.pl

Sportevolution.pl