Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Event telewizyjny

2010-01-20 15:32:05

Biorąc pod uwagę koszty, jakie związane są z organizacją eventu, ta forma wydaje się być jedną z mniej kosztownych, a dociera do szerokiego grona odbiorców.

Zorganizowanie eventu telewizyjnego – wydarzenia medialnego wydaje się być także dobrym rozwiązaniem dla sektorów takich jak np. produkujących wyroby tytoniowe lub alkoholowe. Producenci mają bowiem niewielkie pole do popisu w promocji tych produktów. Doskonałym przykładem są imprezy rosnące jak grzyby po deszczu: Heineken Open’Air Festival, czy Szczecin Rock Festival albo Sopot Top Trendy. Jednakże z tej formy często korzystają także firmy z branży spożywczej, zdrowotnej, czy sportowej umieszczając swój produkt w serialu telewizyjnym, teledysku, czy grze komputerowej.

Ten rodzaj promocji zwany product placement w chwili obecnej jest bardzo popularną formą promocji. Jednak tylko odpowiednio przygotowana strategia, w której odbiorca nie będzie czuł się manipulowany, ma szansę odnieść zamierzony sukces. Trzeba więc zwrócić uwagę na to, jaki produkt będzie odpowiadał konkretnej scenerii.