Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Sposoby na udane incentive travel

2010-07-23 09:04:30

Jak z sukcesem zorganizować udany wyjazd motywacyjny? Na co zwrócić uwagę przy wyborze oferty lub partnera incentive? Czy Mazury mogą być atrakcyjną alternatywą dla Bali jako kierunek wyjazdu motywacyjnego? Swoje doświadczenie i wiedzę w tym zakresie będą prezentować eksperci ze Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel i Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań MPI Poland Club podczas konferencji "Udane incentive travel - jak to zrobić"?, organizowanej w ramach Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2010. Udział w szkoleniu jest bezpłatny po rejestracji na www.ttwarsaw.pl/rejestracja. Tegoroczna edycja TT Warsaw odbędzie się w dniach 23-25 września w centrum targowo-konferencyjnym przy ul. Marsa 56C w Warszawie.

- Incentive travel stają się coraz bardziej popularną formą motywowania pracowników i podnoszenia ich efektywności. Spełniają też bardzo ważną funkcję integracyjną, bo pomagają zacieśniać więzy w zespole. W konsekwencji przekłada się to na polepszenie współpracy w grupie, a nawet wzrost lojalności wobec firmy. Co więcej, wyjazdy motywacyjne są również świetnie sprawdzającym się sposobem na budowanie  długoterminowych relacji z kluczowymi klientami i kontrahentami. Incentive travel to też bardzo  istotny dział w  turystyce, dlatego ten temat będzie kluczowym punktem programu merytorycznego pierwszego dnia tragów przeznaczonego wyłącznie dla przedstawicieli branży -  mówi Anna Chwalczyk, Project Manager w MT Targi, odpowiedzialna za organizację TT Warsaw.  

 

Podczas konferencji „Udane incentive travel – jak to zrobić?” omawiane będą fakty i mity krążące na temat incentive travel. Uczestnicy poznają też obiektywne kryteria umożliwiające dokonanie wyboru najlepszych ofert i partnerów typu incentive. Eksperci opowiedzą o tym, w jaki sposób podróże motywacyjne są odbierane przez korporacje oraz w jakich warunkach firma samodzielnie - bez udziału agencji typu incentive – może zorganizować wyjazd motywacyjny dla firmy. Poza tym, spotkanie będzie okazją, by dowiedzieć się, gdzie klient korporacyjny lub agencja incentive może szukać wsparcia w przygotowywaniu udanej podróży motywacyjnej. Ważnym aspektem szkolenia będzie też  wykład poświęcony  przepisom regulującym organizację wyjazdów motywacyjnych. Konferencja skierowana jest zarówno do profesjonalistów, jak i osób, dla których organizowanie delegacji i wyjazdów integracyjnych jest tylko jednym z wielu obowiązków służbowych.

 

 - Na TT Warsaw będziemy prezentować szereg pomysłów na zorganizowanie incentive travel w Polsce i za granicą. Nasi eksperci będą przekonywać, że udany wyjazd integracyjny niekoniecznie musi oznaczać podróż na egzotyczne wyspy. Swoją funkcję może świetnie spełnić także dobrze przygotowana wyprawa na Mazury. Ponadto, targi TT Warsaw dają też tę wyjątkową możliwość, by pozyskaną wiedzę skonfrontować od razu z ofertami wystawców z kraju i zagranicy. Dzięki temu można w krótkim czasie porównać propozycje wielu hoteli i atrakcji turystycznych, przewoźników i firm ubezpieczeniowych, przedyskutować warunki i na miejscu opracować kompletny wyjazd typu incentive.  Osoby, które nie chcą się tym zajmować samodzielnie, będą mogły skorzystać z oferty biur wyspecjalizowanych w turystyce biznesowej ­– dodaje Anna Chwalczyk.

 

XVIIII Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw po raz kolejny będą odbywać się w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56C. Jest ono położone zaledwie 9 km od Dworca Centralnego, 6 km od Dworca Zachodniego i 14 km od lotniska Okęcie. Przy obiekcie znajduje się 1500 miejsc parkingowych oraz stały postój taksówek, ale do centrum można również dojechać korzystając z komunikacji miejskiej.  W sąsiedztwie kursuje 8 miejskich linii autobusowych z różnych punktów Warszawy, a ze Śródmieścia i Dworca Wschodniego Pociągi Kolei Mazowieckich.

 

Tegoroczną edycję TT Warsaw patronatem objęli Minister Sportu i Turystyki, Adam Giersz oraz Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Hanna Gronkiewicz-Waltz. Partnerami merytorycznymi targów są Polska Organizacja Turystyczna i Polska Izba Turystyki. TT Warsaw 2010 organizowane są we współpracy merytorycznej z Polską Agencją Rozwoju Turystyki, Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego oraz Warsaw Convention Bureau.

Rejestracja on-line, która uprawnia osoby działające w branży do bezpłatnego wstępu na targi i uczestnictwa w spotkaniach merytorycznych prowadzona jest na www.ttwarsaw.pl/rejestracja do 21 września do godz. 15.00. Osoby, które nie skorzystają z tej możliwości. będą mogły zapisać się na miejscu w dniu targów za opłatą. Szczegółowy cennik dostępny jest się na stronie www.ttwarsaw.pl.

 

 

***

 

Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw to najważniejsze wydarzenie branży turystycznej w Polsce. Grupuje największą liczbę krajów, które zazwyczaj wystawiają się na stoiskach narodowych, a także stanowi bardzo ważną platformę dla promocji oferty turystycznej polskich miast i regionów wśród kontrahentów z kraju i zagranicy. Dzięki kompleksowości oferty wystawianej na targach TT Warsaw prezentuje wszechstronny katalog pomysłów i rozwiązań wpisujących się w najnowsze trendy turystyczne, na bazie których firmy turystyczne mogą stworzyć kompletną ofertę turystyczną i rozwijać swój biznes.

Uczestnikami TT Warsaw są touroperatorzy, obiekty noclegowe (hotelowe, sanatoryjne, wellness&spa i pensjonaty), przewoźnicy (lotniczy, kolejowi, promowi i autokarowi), narodowe, regionalne i lokalne organizacje turystyczne, urzędy marszałkowskie, powiaty, miasta i gminy, organizatorzy turystyki biznesowej (MICE), a także turystyczne portale internetowe, branżowe izby i stowarzyszenia, towarzystwa ubezpieczeniowe oraz wydawnictwa branżowe. TT Warsaw zapewnia im warunki do efektywnego zaprezentowania swojej oferty, nawiązania kontaktów handlowych i wymiany doświadczeń. TT Warsaw stanowi także miejsce promocji ofert turystycznych z całego świata wśród warszawiaków, w tym w szczególności dotyczących turystyki zimowej.

TT Warsaw organizowane są od 1993 roku w Warszawie przez MT Targi (wcześniej MT Polska). Od 2009 roku organizowane są w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56C w Warszawie.

MT Targi są największym operatorem targowym w Warszawie i jednym z czołowych organizatorów imprez wystawienniczych w Polsce. Spółka odpowiada za kompleksową obsługę i przygotowanie imprez targowych. Organizuje również najważniejsze wydarzenia targowe w Polsce dla różnych branż, m. in. EuroLab, EuroGastro, Lato, Wine & Spirits, TT Warsaw, Event, WorldHotel i in. Spółka MT Targi została wyodrębniona jako podmiot wyspecjalizowany w organizacji imprez targowych w 2009 roku ze spółki Międzynarodowe Targi Polska (MT Polska), która działa na rynku od 1993 roku i wcześniej odpowiadała zarówno za zarządzanie centrum targowym, jak również za organizację imprez targowych.

MT Polska zarządza jednym z najnowocześniejszych obiektów targowo-kongresowo-eventowych w Polsce - Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska.  Jest ono w pełni dostosowane do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, szerokie bramy rozładunkowe, specjalne podjazdy dla samochodów ciężarowych oraz bezsłupowa konstrukcja umożliwiają pełną swobodę adaptacyjną hali, nawet w przypadku niestandardowych aranżacji i skomplikowanych konstrukcji. Komfortowe warunki dla organizacji targów, eventów czy spotkań biznesowych zapewniają także klimatyzowana hala, przestronny hol oraz nowoczesne zaplecze biurowo-konferencyjne. Obiekty MT Polska usytuowane są przy ul. Marsa 56C na powierzchni 15 200 mkw., z tego 10 000 mkw. stanowi hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. zajmują obiekty konferencyjno-biurowe.

Firma MT Polska powstała w 1993 r. i pierwotnie zajmowała się zarządzaniem centrum i organizacją targów. Od 2009 r., po wydzieleniu ze struktur grupy spółki MT Targi, która przejęła organizację imprez, MT Polska skupiła się na zarządzaniu centrum wystawienniczym.