Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Europa spotkań - strategie marketingowe w pozyskiwaniu międzynarodowych kongresów

2011-09-14 15:51:04

Spotkanie odbędzie się 4 października 2011 w godzinach 10:00 - 17:00 w Folwarku Zalesie - Grajów k/Wieliczki i poprzedzi jedno z większych tegorocznych wydarzeń branżowych - Europejskie Forum Turystyki w Krakowie.

Tematem Akademii jest "Europa spotkań - strategie marketingowe w pozyskiwaniu międzynarodowych kongresów". Tegoroczna Akademia dofinansowana jest przez Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej.

Akademia jest adresowana do osób odpowiedzialnych za zarządzanie konferencjami, przygotowywanie ofert oraz obsługę spotkań biznesowych, imprez i szkoleń, a w szczególności: specjalistów ds. organizacji imprez w biurach podróży i agencjach eventowych; organizatorów szkoleń; planistów konferencji w firmach, stowarzyszeniach i instytucjach; profesjonalnych organizatorów kongresów; hotelarzy z działów bankietów, marketingu i sprzedaży.

W programie swoje wystąpienia  będą mieć:

v  Dr Agata Niemczyk  UE Kraków - Marketing w turystyce biznesowej – wprowadzenie, definicje, marketing mix / marketing partnerski; Badania marketingowe jako baza informacyjna dla efektywnego marketingu / Analiza SWOT dla Polski w zakresie międzynarodowych kongresów

v  Anna Jędrocha  – Symposium Cracoviense / SKKP - Organizatorzy kongresów – Stowarzyszenia, CORE PCO, AMC. Zasoby ICCA – jakie możliwości daje ICCA w pozyskiwaniu kongresów ?

v  Piotr Wilczek – A05 / SKKP - Program Ambasadorów Kongresów

v  Prof. Marek Pawełczyk – Politechnika Gliwicka / Prezydent IIAV / Ambasador Kongresów Polskich -  Jak pozyskiwać kongresy międzynarodowych stowarzyszeń ?

v  Sławomir Wróblewski – Meetings Management  - Działania  marketingowe w przemyśle spotkań – sprzedaż bezpośrednia, wystawy, targi, pokazy, jak się przygotować, co w trakcie i po, organizacja fam trips i study tours

v  Adam Mikołajczyk – Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc - Najlepsze kampanie promocyjne polskich miast i regionów w turystyce biznesowej

 

Szczegółowe informacje; www.skkp.org.pl 





-------------------------------