Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Wiosenne Spotkanie SBE

2013-04-23 09:36:09

W dniu 11.04 Dwór Konstancin zgromadził w swych progach ponad 60 uczestników Wiosennego Spotkania Stowarzyszenia Branży Eventowej. Ideą wydarzenia było nie tylko przedstawienie działań prowadzonych przez SBE i networking, ale także dyskusja na temat wspólnych przestrzeni integrujących incentive travel i eventy. Gośćmi specjalnymi byli przedstawiciele Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT).

Tłem do dyskusji była prezentacja case study „Komunikacja od A do Z – czyli wsparcie sprzedaży od eventu do Incentive”, którą przedstawił Paweł Kornosz z agencji InDreams (członek SOIT). Przykład realizacji dobrze odzwierciedlił zakres wspólnego mianownika w przypadku dużego projektu obejmującego eventy na terenie kraju oraz kończącego się wyjazdem Incentive za granicę.

Adam Zagajewski, Vice Prezes SBE: „ Zapoczątkowany dialog pomiędzy przedstawicielami obu kierunków działań MIC - event i incentive - pokazuje, iż mamy bardzo wiele wspólnych cech. W wielu przypadkach wręcz identycznych. Zatem właściwe nasze usługi mogą się nakładać na siebie, ale również idealnie uzupełniać. Uzupełnianie jest nawet bardzo potrzebne. Pracownicy w poszczególnych firmach specjalizują się w konkretnych sytuacjach (event manager np. w masowym podejściu do rozrywki, incentive manager w rozpoznaniu terenu i specyfice turystyki) i wymiana ich wiedz oraz spostrzeżeń wpływa na polepszenie jakości wspólnie przygotowanej oferty.”

Zaproszenie przedstawicieli SOIT było bezpośrednim efektem rozpoczętych działań podczas Meetings Week Poland 2013 zmierzających do inicjacji współpracy pomiędzy stowarzyszeniami branżowymi.

Justyna Skubis, Dyrektor Zarządzająca SOIT : „Spotkanie było ciekawe i inspirujące. A dyskusja, która rozgorzała po prezentacji tylko utwierdziła nas w przekonaniu o dobrym kierunku naszych inicjatyw i wspólnych działań. Istnieje bowiem potrzeba wzajemnej edukacji – choćby w zakresie samej terminologii.

Uczestnicy mieli okazję poznać możliwości eventowe Dworu Konstancin. Druga część spotkania odbyła się już w mniej formalnej atmosferze w salach Gospody Zalewajka.

Rozpoczęto od wykładu „Whisky Świata” połączonego z degustacją, którą już po razu drugi dla SBE poprowadził niezrównany Artur Brychczy z Loży Dżentelemenów. Przed biesiadnikami stały cztery kieliszki wypełnione szlachetnym płynem o różnych barwach i pochodzących z różnych stron świata. Zadaniem było zdobycie dawki wiedzy na temat bogatych nut smakowych i sposobów ich rozpoznawania, by móc na kolejnych spotkaniach wprowadzać ją w życie.

Iwona Kątny, Kierownik Działu PR i Marketingu, MCC****: „Znakomita atrakcja, jak się okazuje nie tylko dla mężczyzn. Choć nie jestem fanką whisky, to z przyjemnością zaangażowałam się w odkrywanie różnorodnych smaków poszczególnych gatunków tego trunku, słuchając przy okazji barwnych i ciekawych opowieści prowadzącego.

Gospoda Zalewajka słynie nie tylko z dobrej atmosfery, ale przede wszystkim z wybornego i prawdziwie polskiego jadłospisu. Można było się o tym przekonać kosztując treściwej… a jakże zupy zalewajki oraz wędlin z własnej wędzarni. Uczestnicy mogli wybierać pomiędzy roladkami z dorsza ze szpinakiem a roladkami z kurczaka z morelami, tradycyjną sałatą jarzynową a sałatami z oscypkiem. Powodzeniem cieszył się także zimny bufet z mnogą ilością pasztetów, roladek z szynki z musem chrzanowym, łódeczek z cykorii z jabłkiem i kozim serem oraz pomidorami faszerowanymi wędzonym pstrągiem.  

A że polska kuchnia do najlżejszych nie należy, poproszono zespół Smile o rozruszanie gości energetycznym występem. Jednakże tym co uświetniło zakończenie wieczoru było konkurs związany z rozpoznawaniem danej piosenki po paru taktach. Spośród uczestników utworzyły się trzy grupy, które zaciekle walczyły o zwycięstwo i nagrody w postaci voucherów na pobyty w podwarszawskim Dworze Konstancin, w zabytkowym Zamku na Skale, w kongresowej Ossie oraz w nadmorskim Havet Hotel Resort & Spa.

Magdalena Jabłońska, Dyrektor Zarządzająca SBE: „Wiosenne Spotkania SBE zaczynają już być tradycją. Bardzo nas cieszy coraz liczniejszy udział naszych członków, tym bardziej, że tym razem pojawili się także członkowie z Poznania czy Rzeszowa. Stowarzyszenie w tym roku pragnie bardziej zaktywizować się w innych regionach Polski. Planujemy pojechać z naszym EventCampem na pewno do Krakowa i Gdańska, skąd odezwały się już do nas chętne uczelnie. To będzie bardzo dobry pretekst, by przy okazji zorganizować spotkania zapoznawcze dla branży z tych miast i okolic.”

Partnerem Wiosennego Spotkania SBE był także Mazurkas Travel Transport, który niezmotoryzowanym gościom umożliwił przyjazd do Dworu oraz później powrót do Warszawy.

 

***

Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) - zrzesza organizatorów, przedstawicieli miejsc eventowych i podwykonawców eventów. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń. Dąży do wypracowania wspólnych dla całej branży Standardów działania z klientami i kontrahentami. Członkom naszego Stowarzyszenia udostępnia platformę wymiany doświadczeń, bazę kontaktów, narzędzia pomocne w codziennych działaniach. Organizuje targi branżowe, szkolenia, warsztaty, spotkania networkingowe, panele dyskusyjne, itp.

 




-------------------------------