Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Dwie dekady Targów EuroGastro

2016-01-12 11:50:14

Do jubileuszowych 20. Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro pozostały niespełna trzy miesiące. Trwają intensywne przygotowania do tej szczególnej edycji, która będzie okazją do podsumowania rozwoju targów i ich znaczenia dla sektora HoReCa. Zainteresowanie uczestnictwem ze strony firm jest bardzo duże, o czym świadczy fakt, że zarezerwowano już ponad 80% powierzchni wystawienniczej.

Ugruntowana renoma Targów EuroGastro, które są postrzegane jako miejsce prowadzenia rozmów biznesowych i zawierania kontraktów, przyciąga kolejne firmy. Grzegorz Sendor, koordynator projektów HoReCa w firmie MT Targi Polska, spodziewa się, że niebawem cała powierzchnia będzie już zagospodarowana.Naszym zadaniem, jako organizatora, jest stworzenie jak najlepszych warunków do kontaktów biznesowych. Zdajemy sobie też sprawę, jak ważne jest dostarczanie wiedzy i informacji firmom z branży HoReCa. Odpowiedzią na to są wydarzenia programu merytorycznego, nad którym intensywnie pracujemy – powiedział Grzegorz Sendor.

Wystawcy siłą EuroGastro

Prace nad 20. Targami EuroGastro trwają już od zakończenia poprzedniej edycji. Organizator, firma MT Targi Polska, informuje, że kolejni wystawcy potwierdzają swój udział. Przy okazji tego wydarzenia firma Dora Metal będzie obchodzić swoje 25-lecie, a Pro Ascobloc 20-lecie. Pojawią się też przedsiębiorstwa, które po raz pierwszy wezmą udział w Targach EuroGastro, znajdą się też takie, które pokażą się po przerwie. Prestiż oraz dobre opinie wystawców i odwiedzających to najlepsze referencje, dzięki którym wiele firm zaraz po zakończeniu poprzedniej edycji zarezerwowało powierzchnię wystawienniczą na kolejny rok.

Sektor czarnego złota

Podczas Targów EuroGastro 2016 mocno eksponowana będzie kawa. Utworzona zostanie specjalna strefa, tzw. Coffee Village, w której zaprezentują się kraje będące wiodącymi producentami kawy. Udział potwierdziła już m.in. Brazylia. W sektorze będzie można degustować, dowiedzieć się więcej na temat upraw, jakości i właściwości ziaren oraz mieszanek, a także kultury danego kraju. Będzie to również miejsce, w którym spotkają się przedstawiciele branży kawowej z Europy Środkowo-Wschodniej, aby porozmawiać o biznesie. Uzupełnieniem atrakcji będą konkursy, w tym VIII Olimpiada Kawy® oraz po raz pierwszy finał Ogólnopolskiej Olimpiady Kawy dla Szkół Gastronomicznych.   


Targi EuroGastro odbędą się w dniach 6-8 kwietnia 2016 roku w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Więcej informacji na www.eurogastro.com.pl.





-------------------------------