Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Sukces w gastronomii - porcja wiedzy podczas Targów EuroGastro

2016-02-26 10:31:18

20. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro to okazja by wziąć udział w szkoleniach i konferencjach.

Organizator targów, firma MT Targi Polska, oferuje w tym roku trzy spotkania, na których zostaną poruszone zagadnienia związane z zarządzaniem i marketingiem w gastronomii. Targi EuroGastro odbędą się w dniach 6-8 kwietnia br. w Warszawie.


Właściciele i zarządzający restauracjami, hotelami, barami, kawiarniami i innymi punktami gastronomicznymi mogą zapoznać się z najnowszymi trendami w sektorze HoReCa, poszerzyć swoją wiedzę podczas sesji merytorycznych, a także spotkać się z ekspertami, którzy chętnie podzielą się doświadczeniem.

 

Historie sukcesu

Pierwszego dnia Targów EuroGastro, tj. 6 kwietnia, odbędzie się szkolenie pt. „Jak efektywnie zarządzać biznesem gastronomicznym”. W trakcie spotkania, którego organizatorem jest redakcja magazynu Restauracja, będzie mowa o systemach kontroli jakości, sposobach skutecznej motywacji pracowników, konstruowaniu odpowiedniej karty dań, a także o tym, jakie informacje biznesowe można pozyskać z rachunku zysków i strat. Trenerami będą uznani w środowisku restauracyjnym Piotr Komór z Hard Rock Cafe w Warszawie oraz Piotr Grajewski z Santa Fe Partners.

Szkolenie rozpocznie się o godzinie 13:00 i potrwa do 15:30, a koszt udziału to 199 zł netto.

 

Siła opinii klientów

Klienci coraz chętniej w Internecie wyrażają opinie na temat odwiedzanych lokali. Podczas bezpłatnej konferencji pt. „Jak opinie dostępne w sieci z rynku HoReCa wpływają na podejmowanie decyzji” Daniel Rozy z portalu Zwiadowca.pl. wskaże w jaki sposób je wykorzystać, by były źródłem biznesowej wiedzy, a także jak uczynić z nich użytek w komunikacji w mediach społecznościowych.

Konferencja odbędzie się drugiego dnia targów, tj. 7 kwietnia, w godzinach 10:30-11:15.

 

Skuteczna reklama

Kolejną propozycją szkoleniową jest udział w spotkaniu organizowanym przez firmę AF Media, właściciela serwisu GdzieZjesc.info®. „Reklama restauracji - dobór mediów, tworzenie materiałów, budżet, terminy, nadchodzące trendy, opinie w sieci…” to propozycja dla osób, które już funkcjonują w biznesie gastronomicznym, bądź zamierzają otworzyć lokal. Na szkoleniu Anna Dębska opowie o praktycznej stronie przygotowania działań marketingowych, które pozwolą osiągnąć zamierzone cele.

Szkolenie zaplanowane jest na 7 kwietnia w godzinach 11:30-14:30. Opłata za udział wynosi 49 zł netto.

 

Informacje praktyczne

20. jubileuszowa edycja Targów EuroGastro odbędzie się w dniach 6-8 kwietnia 2016 roku w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Rejestracja online na targi upoważnia przedstawicieli branżowych do 50% zniżki na bilet wstępu. Więcej informacji oraz linki do rejestracji na szkolenia znajdują się na stronie www.eurogastro.com.pl.