Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

marketing konferencyjny

2009-06-04 16:33:15

marketing konferencyjny

Marketing konferencyjny - wykorzystanie konferencji w celach marketingowych. Głównym celem konferencji jest merytoryczna dyskusja i prezentacja wiedzy oraz najnowszycg osiagnięć w danej dziedzinie, często towarzyszy temu wyrafinowana i skuteczna forma promocji. Firmy organizujące konferencje postrzegane są przez rynek liderzy w danej branży.

 

Marketing konferencyjny dostarcza wielu narzędzi promocji marki lub produktu - organizowanie imprez towarzyszacych, dystrybucja ulotek promocyjnych itp...

 

Uzupełnienie konferencji mogą być organizowane eventy promocyjne.