Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

SILESIA PLAY! Marketing/Events/Tourism

2009-06-10 11:45:50

Wzajemna pomoc, współpraca między firmami i instytucjami zajmującymi się promocją Śląska, a przede wszystkim odkrywanie potencjału regionu - takie cele przyświecają organizatorom konferencji SILESIA PLAY! Marketing/Events/Tourism, która odbędzie się 24 czerwca br. w Śląskiej Wyższej Szkole Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach.

                                 

 

- Dzięki kampanii promocyjnej Śląskie zaczyna być postrzegane jako dynamiczny i twórczy region, pełen atrakcji turystycznych i miejsc, w których można ciekawie spędzić czas. To jednocześnie ogromna szansa dla śląskich firm i instytucji. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się stworzyć konferencję, która ma stać się platformą dyskusji o nowoczesnych sposobach promocji Śląskiego. Chcemy przyjrzeć się stanowi śląskiej turystyki, branży eventowej i promocyjnej, wymienić pomysły, poszukać nowych ścieżek działania i zintegrować te środowiska - tłumaczy Adam Pisarek z Szafagra! Events, główny koordynator konferencji.

 

SILESIA PLAY! podzielona została na trzy bloki tematyczne - Kopalnia, Huta i Przetwórnia. W pierwszym z nich zaprezentują się osoby, dla których Śląsk jest sposobem na życie. Opowiedzą o swoich pasjach i o tym, jak dzięki nim można promować region. Wystąpienia w bloku Huta to próba odpowiedzi na pytania o drogi rozwoju i przyszłość Silesii. W ostatnim z bloków poruszone zostaną zagadnienia związane z obecną strategią promocji nie tylko całego regionu, ale też poszczególnych miast. Zaprezentowane zostaną instytucje, które nie boją się niekonwencjonalnych pomysłów i oryginalnych rozwiązań.

 

Specjalnym punktem programu będzie występ jednego z najciekawszych projektów bluesowych ostatnich lat - zespołu Marek „Makaron” Trio, łączącego pełne emocji tradycyjne teksty ludowe Górnego i Dolnego Śląska z zakorzenionym w delcie Missisipi bluesem.

 

Konferencja SILESIA PLAY! Marketing/Events/Tourism jest bezpłatna, by w niej uczestniczyć należy zarejestrować się przez formularz dostępny na stronie www.silesiaplay.pl. Zgłoszenia przyjmowane są tylko do 17 czerwca. Tam też można znaleźć szczegółowe informacje, wraz z programem.

Źródło: PR

PROGRAM:

9.00 9.10 Prezentacja Sponsora Głównego

Kopalnia: 9.10 – 10.40 *

Ludzie z pasją, pomysły z wykopem. Śląskie oczami osób z wizją.

9.10 – 9.40

Chaos i destrukcja, czyli o fotografowaniu miejsc, które już nie istnieją.
Marek Locher
Fotograf ZPAF-u

9.40 – 10.10

Top secret – o nieoczywistych miejscach, które czekają na dobre pomysły.
Marcin Nowak
MM Silesia

10.10 – 10.40

Off-marketing, czyli niekonwencjonalne formy promocji regionu.
Szymon Richter, Paweł Siarkowski, Artur Kępa
kolektyw Partyzantz

10.40 – 11.10 – Przerwa kawowa

Huta: 11.10 – 12.40 *

Dlaczego Silesia staje się modna? Jak rozwinie się w przyszłości?

11.10 – 11.40

TURYSTYCZNA INDUSTRIA - odkrywanie cywilizacji techniki dla turystyki.
Dariusz Walerjański
Międzynarodowe Centrum Dokumentacji Zabytków Poprzemysłowych dla Turystyki

11.40 – 12.10

Pozytywne nakręcanie – o zmianach w wizerunku Śląskiego.
Tomasz Stemplewski
Dyrektor Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Wojewódzkiego

12.10 – 12.40

Magnetyzm technologii – o stworzeniu i promocji Szlaku Zabytków Techniki.
Adam Hajduga
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego