Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

I-event - interaktywny bar

2010-01-20 15:30:22

To bardzo nowoczesny pomysł, który z powodzeniem można zastosować przy promocji przedsiębiorstwa bądź marki. Jego istota polega na tym, że urozmaica się klientom czas wyświetlając na interaktywnych tablicach i ladach informacje. Dodatkowo można generować dzięki temu zyski.

Reklama wcale nie musi być nachalna i uciążliwa dla odbiorców, którzy sami decydować mogą o tym, co chcą oglądać, jaki rodzaj reklamy ich interesuje. Mogą zmieniać obrazy układając specyficznie np. szkło na blacie.

Z racji tej, że tablety zintegrowane są z Bluetootem, który umożliwia ściąganie wybranych treści na osobisty telefon komórkowy. Można w przyszłości spróbować zorganizować w takiej scenerii szkolenie bądź konferencję. Teraz wykorzystuje się interaktywne bary w ventach ekskluzywnych i na wystawach.