Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Jak rozpocząć biznes w Internecie z domu w 2021 r.

2021-02-04 12:48:02

Jeśli od dawna marzysz o założeniu własnego biznesu, rok 2021 jest idealnym momentem na to. Znajdź swoją niszę lub dopasuj się do obecnych potrzeb na całym świecie i zacznij promować swój polski biznes.

 

Klara Czerwińska przedstawi pomysły na własny biznes, a także podpowie, jak rozpocząć działalność online w Polsce. Zdobądź wszystkie niezbędne informacje i dowiedz się więcej o autorce tutaj.

 

 

Znajdź swoją niszę

Większość ludzi, którzy dopiero zaczynają, popełnia błąd, szukając najpierw produktu, a potem rynku. Aby zwiększyć swoje szanse na sukces, zacznij od rynku. Sztuczka polega na znalezieniu grupy ludzi, którzy szukają rozwiązania problemu, ale nie znajdują wielu rezultatów. To idealny pomysł na biznes w 2021 roku.

Internet ułatwia prowadzenie tego rodzaju badań rynkowych: odwiedź polskie fora internetowe, aby zobaczyć, jakie pytania zadają ludzie i jakie problemy starają się rozwiązać. Zrób badania słów kluczowych, aby znaleźć słowa kluczowe, które wiele osób szuka, ale nie mają tony konkurencji z innymi polskimi stronami.

Sprawdź swoich potencjalnych konkurentów, odwiedzając ich strony i zwracając uwagę na to, co robią, aby zaspokoić ich zapotrzebowanie.

 

 

Zbadaj rynek

Prowadząc internetowe badania polskiego rynku, po prostu zbierasz informacje o rynku, na który wejdziesz, a także o Twojej konkurencji i klientach. Jest to niezbędny krok do rozpoczęcia biznesu w Internecie, ponieważ pomaga określić, czy istnieje zdrowy popyt na to, co planujesz sprzedać.

Aby zrozumieć te rzeczy, będziesz chciał zrozumieć, gdzie twoi klienci spędzają czas online. Czy korzystają z forów? Spędzasz czas na Facebooku? A może wolą czytać artykuły na blogu? Wiedza o tym pomoże Ci uzyskać najlepsze informacje, aby zrozumieć swoich klientów.

Doskonałym przykładem przeprowadzenia badań rynku są kasyna online. Szukają one najczęściej wybieranych gier przez polskich graczy, a następnie dostosowują się do ich potrzeb. Dużym ułatwieniem jest ranking kasyn, który informuje cię o wszystkich korzyściach płynących z dołączenia na tę stronę.

 

 

Stwórz stronę internetową

Kiedy masz już swój rynek i produkt, a także proces sprzedaży, teraz jesteś gotowy do projektowania stron internetowych dla małych polskich firm. Pamiętaj, żeby to było proste. Masz mniej niż pięć sekund, by przykuć czyjąś uwagę - inaczej już ich nie ma, nigdy więcej nie zostaną zobaczeni.

Spraw, aby nawigacja była jasna i prosta, i to samo na każdej stronie. Używaj grafiki, audio lub wideo tylko wtedy, gdy wzmacniają one Twoją wiadomość. Ułatwiaj zakupy - nie więcej niż dwa kliknięcia między potencjalnym klientem a kasą. Twoja strona jest twoim sklepem internetowym, więc zrób ją przyjazną dla klienta.

 

 

Przyciągnij klientów

Koszt za kliknięcie reklamy jest najprostszym sposobem, aby uzyskać ruch na zupełnie nowej stronie. Ma on dwie zalety w porównaniu z czekaniem na ruch, który przyjdzie do ciebie organicznie. Po pierwsze, reklamy PPC pojawiają się na stronach wyszukiwania natychmiast, a po drugie, reklamy PPC pozwalają przetestować różne słowa kluczowa.

A także nagłówki, ceny i podejścia do sprzedaży w Polsce. Nie tylko otrzymujesz natychmiastowy ruch, ale możesz również użyć reklam PPC, aby odkryć swoje najlepsze, najwyżej konwertujące słowa kluczowe.

Następnie możesz rozpowszechniać słowa kluczowe na całej swojej stronie internetowej w swoim egzemplarzu i kodzie, co pomoże Ci w tworzeniu rankingów w organicznych wynikach wyszukiwania.

 

Mierz sukces

Sukces jest niczym bez analizy, która by to udowodniła. Jesteśmy tu po to, aby przeprowadzić Cię przez wszystkie kluczowe wskaźniki wydajności (KPI), na które musisz zwrócić szczególną uwagę i jak najlepiej wykorzystać Twój wgląd w dane.

Stali klienci

Jedną z najważniejszych strategii marketingu internetowego jest rozwijanie wygodę życia każdego polskiego klienta. Co najmniej 36 procent osób, które kupiły od ciebie raz, kupi od ciebie ponownie, jeśli będziesz się z nimi kontaktować.

Zamknięcie tej pierwszej sprzedaży jest zdecydowanie najtrudniejszą częścią - nie mówiąc już o najdroższej. Więc użyj back-end sprzedaży i upselling, aby skłonić ich do zakupu ponownie: Oferta produktów, które uzupełniają ich oryginalny zakup.

Wysyłaj elektroniczne kupony lojalnościowe, które mogą być wykorzystane przy następnej wizycie. Po dokonaniu zakupu oferują powiązane produkty na stronie "Podziękowania".

Podsumowanie

Założenie własnego biznesu nie jest tak trudne jakby się mogło wydawać. Wystarczy poświęcić chwilę na zbadanie rynku i stworzeniu biznesplanu. Przyciągniecie klientów będzie kwestią czasu, gdy masz dobry pomysł i produkt.

 




-------------------------------