Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Pojechali autostopem... To był wyjazd integracyjny.

2014-09-10 08:36:47

W ubiegły weekend na Facebooku pojawiła się obszerna relacja z wyjazdu integracyjnego firmy, która jest twórcą znanego w Polsce systemu ostrzegania kierowców, Yanosik. 14 osób podzielonych na zespoły 2-osobowe przejechało po 800 km... autostopem. Z Poznania do Ogrodzieńca (Zamku, na którym kręcono Janosika) i z powrotem zabrali się łącznie z prawie setką kierowców!

Neptis S.A. to firma, która nie od dziś znana jest z zaskakujących akcji promocyjnych, jak np. „żywy fotoradar”. Wyjazd integracyjny autostopem można zaliczyć do jednej z nich. Oprócz tego, że event miał być imprezą integracyjną, pracownicy sprawdzali w praktyce działanie nowego rozwiązania od Yanosika – AutoStop. Aplikacja przeznaczona jest dla osób, które chcą oszczędzać na wyjazdach, a przy tym mieć pewność, że jadą ze zweryfikowanym kierowcą.

 

Oszczędzają na pracownikach?

Dlaczego jednak firma zaproponowała taką formę wyjazdu integracyjnego swoim pracownikom? – Ktoś może zarzucić, że szukaliśmy w tym oszczędności, ale nic bardziej mylnego. Zauważyliśmy, że kilkoro z pracowników firmy podróżuje w ten sposób, a poza tym tworzymy aplikację dla autostopowiczów, więc pojawienie się takiego pomysłu było kwestią czasu. Podróże autostopem to super przygoda, która zbliża ludzi, a na tym nam właśnie zależało – mówi Adam Tychmanowicz, prezes Neptis S.A.

 

Ekstremalna integracja

Pytanie, czy sami pracownicy wrócili zadowoleni z wyjazdu i czy napotkali na swej drodze jakieś trudności? – Wydaje się, że tak ekstremalna forma integracji jest chyba najlepszym sposobem na zbliżenie się ze współpracownikami. Przed wyjazdem oczywiście był stres: czy nas zabiorą, czy uda się dojechać. Podróżując z kimś, w dodatku w tak ekstremalny sposób, trzeba wykazać się dużym zaufaniem, cierpliwością i otwartością. To najcenniejsze doświadczenie dla każdego z nas – twierdzi Agnieszka Kaźmierczak, która pracuje w firmie od samego początku.

 

Wychodzą do użytkowników

- Dla mnie najcenniejsza okazała się możliwość poznania koleżanek i kolegów z pracy od innej strony. Każdy ma w sobie spontaniczność, która tylko czeka na odkrycie. Ważne z punktu widzenia firmy jest również spotkanie z kierowcami, którzy aktywnie korzystają z naszej aplikacji wysłuchanie ich uwag i pochwał – podsumowuje Katarzyna Picz, pracująca przy projekcie Yanosik. Takie podejście do użytkowników nie jest powszechne wśród innych firm oferujących tego typu produkty. Yanosik dosłownie wychodzi do kierowców i aktywnie wsłuchuje się w ich potrzeby.

 

Neptis S.A wyszedł ze swoim produktem przed szereg i zorganizował wyjazd, który podszyty był ryzykiem. Jednak emocje, które towarzyszy uczestnikom okazały się ważniejsze niż wygodny dojazd na miejsce. Firma dała dowód na to, że liczy się przygoda, która łączy ludzi i daje motywację do dalszej pracy. Relacja, w której teamy dzielą się wrażeniami z podróży, dostępna jest na specjalnie utworzonym wydarzeniu na Facebooku.

 
YanosikAutoStop.pl




-------------------------------