Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Meetings Week Poland 2015 i akcje towarzyszące

2015-03-12 10:05:17

Przypominamy, iż w poniedziałek 16 marca startuje trzecia edycja Meetings Week Poland - wydarzenia realizowanego przez organizacje i instytucje reprezentujące przemysł spotkań w Polsce. Merytorycznym konferencjom towarzyszą znane już z poprzednich lat akcje CSR: "Książka oddana - radość przekazana" oraz "Obiegnij Narodowy".

Ponadto specjalnie dla MWP 15 uruchomione zostanie bezpłatne konto testowe na platformie monitoringu sieci Brand24.

Uczestnicy polskiego rynku spotkań coraz większą uwagę poświęcają społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonemu rozwojowi. Podążając za ideą wsparcia innych społeczności, członkowie Studenckiego Koła Naukowego „2B” Turystyki Biznesowej Grupy Uczelni Vistula kolejny raz zapraszają wszystkich do wzięcia udziału w  inicjatywie zorganizowania podczas wydarzenia Meetings Week Poland 2015 akcji CSR pt. „Książka oddana – radość przekazana”, której celem jest zebranie książek na potrzeby domów dziecka. W zeszłym udało się zebrać ponad 200 książek.

Więcej o akcji: http://www.meetingsweek.pl/CSR

 

W ramach współpracy z branżą spotkań, Brand24 uruchomi bezpłatne konto testowe dla wszystkich chętnych. Wystarczy do panelu rejestracyjnego wpisać 3meetingsweek, by przez cały miesiąc móc korzystać z dedykowanego narzędzia monitoringu Internetu i mediów społecznościowych. Podczas całego Meetings Week Poland 2015 na specjalnym ekranie umieszczonym w przestrzeni konferencyjnej będzie można śledzić streaming informacji i wpisów w sieci na temat wydarzeń odbywających się w czasie rzeczywistym. W tym celu wskazane zostaną specjalne hashtagi mające ułatwić monitoring #MWP15 i #meetingsweek.  

 

 

Organizatorami tegorocznej edycji są MPI Poland Club, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Poland Convention Bureau POT, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, The Warsaw Voice oraz MeetingPlanner.pl. Partnerem strategicznym wydarzenia jest Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Częścią Meetings Week Poland 2015 jest także jubileuszowa dziesiąta studencka konferencja Future Leaders Forum (projektu firmowanego przez międzynarodowe organizacje i instytucje branżowe) oraz gala finałowa konkursu branży eventowej MP Power Awards. 

Program

W ramach Meetings Week Poland 2015 odbędą się:

  • Poland - Meetings Destination: Rozwój przemysłu spotkań i turystyki przyjazdowej. Druga edycja. (16 marca, organizator: The Warsaw Voice)
  • Zarządzanie bezpieczeństwem podczas wydarzeń (17 marca, organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
  • Akademia SOIT: Siła Motywacji (18 marca, organizator Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel)
  • Spotkanie convention bureaux (19 marca, organizator: Polska Organizacja Turystyczna, Poland Convention Bureau)
  • Skuteczne strategie pozyskiwania konferencji i eventów dla twojego obiektu (19 marca, organizator: Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce)
  • MPI Poland Spring Meeting & General Assembly 2015 (20 marca, organizator MPI Poland Club)
  • X Studencka Konferencja Naukowa IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw (20 marca, organizator Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie)
  • MP Power Night – gala finałowa konkursu MP Power Awards (20 marca, organizator MeetingPlanner.pl).

 

Konferencje w ramach Meetings Week Poland odbędą się w Centrum Biznesowym Stadionu Narodowego w Warszawie w dniach 16-20 marca.

Więcej informacji : www.meetingsweek.pl

Partnerami i Sponsorami Meetings Week Poland 2015 zostali: Stadion Narodowy, Grupa Hotelowa Orbis, Syskonf, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, Meetings Poland, Brand24.

Patronat Medialny nad Meetings Week Poland objęli: MICE Poland, MeetingPlanner.pl, Warsaw Voice, Turystka Rp.pl, Brief, Business Traveller Poland, Gazeta Małe i Średnie Przedsiębiorstwa, Eventmapa.pl, Konferencje.com, Konferencje.pl, Rynek Turystyczny, Hotelarz, Waszaturystyka.pl, Tur.info.pl, Organizatorzyimprez.pl, E-konferencje.pl, Mojekonferencje.pl, Miejscabiznesowe.pl, Salebiznesowe.pl, Eventowablogerka.pl, Strefamice.pl, Event Manager News.

 
PR




-------------------------------