Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Artykuły:

Spotkania firmowe

2010-01-25 12:15:44

(imprezy nastawione na poprawę komunikacji między pracownikami) Spotkania firmowe najczęściej organizowane są z myślą o pracownikach. Są jednak i takie, które przygotowuje się dla partnerów biznesowych. Inne nastawione są na indywidualnych klientów. Bez względu jednak na to, dla kogo są przeznaczone, większość z nich opiera się na osiągnięciu bardzo istotnego celu: komunikacji. Więcej

Spotkania firmowe

Team building

2010-01-25 11:57:46

Co sprawia, że jedno z dwu działających w tej samej branży przedsiębiorstw odnosi sukces, a inne nie? Nakłady sił? Szczęście? Może odpowiednio zmotywowany zespół? Siła tkwi w odpowiednio skonstruowanym zespole. Więcej

Team building

Organizacja targów

2010-01-25 10:35:13

Kolorowe stoiska, bogaty i różnorodny asortyment, specjaliści wielu branż służący radą i pomocą - to obraz targów, jaki ukazuje się wielu zainteresowanym zwiedzającym. Zanim jednak całość przybierze taki kształt, trzeba włożyć wiele pracy w przygotowania. Więcej

Organizacja targów

Hale ALU SETTER idealnym sposobem na stworzenie zadaszenia

2010-01-22 15:27:46

Hale namiotowe są idealnym sposobem na stworzenie stałego lub tymczasowego systemu zadaszeń. Lekka konstrukcja naszych hal namiotowych pozwala na ich montaż i demontaż w dowolnym miejscu i na każdym terenie. Więcej

Hale ALU SETTER idealnym sposobem na stworzenie zadaszenia

Imprezy firmowe (przykładowe propozycje na scenariusz)

2010-01-22 10:48:21

Imprezy firmowe na dobre wpisały się w kalendarz imprez wielu branż. Przedsiębiorcy zaczęli zauważać, że poza zabawą, jaką niosą ze sobą tego typu spotkania, przyczyniają się one także do osiągnięcia wielu innych celów: integrują pracowników, motywują ich, eliminują "zgrzyty" oraz pomagają obsadzić stanowiska właściwymi ludźmi. Jednak cykliczna powtarzalność scenariusza może być nieco nużąca, o czym doskonale wiedzą organizatorzy imprez, wzbogacając wciąż swoją ofertę o nowe atrakcje. Więcej

Imprezy firmowe (przykładowe propozycje na scenariusz)

Serdecznie zapraszamy Zakochanych na Walentynki

2010-01-22 10:06:29

Pałac Wąsowo Więcej

Serdecznie zapraszamy Zakochanych na Walentynki

Organizator imprez - jak go znaleźć?

2010-01-21 11:14:46

Zorganizowanie imprezy wiąże się ze skoordynowaniem ze sobą działań wielu specjalistów. Wydawało by się, że to prosta sprawa i każdy jest w stanie sobie z tym poradzić. Niestety życie pokazuje, że czasem pewne aspekty są w stanie wymknąć się spod kontroli nawet osobom uważającym się za profesjonalistów. Ponadto przygotowanie imprezy na większą skalę zawsze wymaga pewnego obycia z tym tematem i oczywiście kontaktów, które umożliwią zminimalizowanie i tak sporych kosztów z tym związanych. Jak zatem znaleźć dobrego organizatora imprez? Więcej

Organizator imprez - jak go znaleźć?

Trendy w branży eventowej

2010-01-20 15:18:47

Rynek eventów w Polsce mimo globalnego kryzysu dynamicznie się rozwija. Tylko taka strategia, która zakłada wprowadzanie nowych trendów oraz dostosowanie standardów obowiązujących w branży, pozwoli organizatorom na konkurencyjność w środowisku międzynarodowym. Więcej

Trendy w branży eventowej

Rynek eventów w Polsce i na świecie

2010-01-20 10:45:48

Rok 2009 większości kojarzy się przede wszystkim z globalnym kryzysem finansowym. Chociaż branża eventów zaczęła dynamicznie się rozwijać, problemy finansowe jej nie minęły i konieczne okazały się cięcia w budżecie. Więcej

Rynek eventów w Polsce i na świecie

Incentive - czy taki rodzaj motywacji się opłaca?

2010-01-19 11:04:26

Wysokie morale załogi, zwiększona wydajność pracowników w pracy, pozytywne relacje z pracownikami oraz klientami to zasługi dobrze zorganizowanego wyjazdu motywacyjnego. Incentive, bo o nim mowa, to element działań marketingowych, bez których trudno wyobrazić sobie firmy. Więcej

Incentive - czy taki rodzaj motywacji się opłaca?

stron: 1114 115 116 117 118133