Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

NAMIOTY CATERINGOWE i EVENTOWE

Namioty eventowe rewelacyjnie sprawdzają w czasie przykładowo wesela w plenerze jako namioty weselne. Wykorzystywane są do organizowania imprez rodzinnych oraz do biznesowych imprez tworzonych w plenerze.  
Namioty eventowe stosowane w trakcie imprez plenerowych takich jak dni promocyjnych miast i gmin oraz przy wielu innych okazjach.

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Event marketing - jak zorganizować spotkanie pod namiotem eventowym?

2019-02-14 10:26:32

Event marketing to jedna z najciekawszych form pozyskania klientów. Ma ona wiele korzyści i jest prosta do przeprowadzenia. W dalszej części tekstu odpowiadamy na pytania ? czym jest event marketing, dlaczego warto z niego korzystać i jak wykorzystać w niej namioty eventowe.

 

Czym jest Event marketing?


Event marketing to marketing polegający na tworzeniu wydarzeń. Poprzez nie reklamujemy swoją markę i zdobywamy uznanie wśród odbiorców. To bardzo skutecznie narzędzie, które może być wykorzystywane zarówno przez małe, lokalne firmy, jak i duże korporacje. Jest ono skutecznie dzięki przyjaznej atmosferze i formie reklamy. Odbiorcy będą utożsamiać z naszą firmą miłe wspomnienia i czas, jaki spędzili pod namiotem eventowym. Stworzenie takiego wydarzenia nie jest trudne, a atrakcyjna forma z pewnością zagwarantuje grono uczestników.



Namiot z atrakcjami — doskonały sposób na przyciągnięcie klientów


Jednym z najlepszych sposobów na event marketing jest wykorzystanie do tego celu namiotu eventowego. Pozwala on przeprowadzać różne akcje niezależnie od pogody. Będzie również przyciągał wiele osób i stworzy możliwości dla sporej ilości atrakcji. Pierwszą z nich jest grillowanie pod namiotem. Wakacyjne spotkanie organizowane przez naszą firmę, majówka czy wspólne pieczenie ziemniaków na jesień idealnie sprawdzi się jako event marketing. Drugim pomysłem jest zorganizowanie seansu filmowego. Rzutnik i rozkładany ekran w połączeniu z namiotem pozwoli komfortowo zrobić krótki przegląd filmowy a naszej firmie zyskać wielu potencjalnych klientów. Kolejnym ciekawym rozwiązaniem jest zorganizowanie dnia gier i zabaw na dzieci. Jeśli nasza firma działa w branży dziecięcej lub obsługuje rodziców, będzie to miły ukłon i krok w stronę naszych odbiorców. Gdy działamy w branży spożywczej namiot eventowy, możemy rozstawić w celu degustacji i częstować pod nim przyszłych klientów swoimi wyrobami. Sprawdzi się on idealnie do tego celu, umożliwi komfortową degustację i warunki do przyrządzania przekąsek.

 

 

 

Jaki namiot wybrać?


Na rynku — co jest dużym plusem, znajdziemy wiele rodzajów namiotów. Będą to letnie i lekkie konstrukcje, a także duże zamykane czy ozdobne modele. Dzięki tak szerokiemu wyborowi będziemy mogli zorganizować różne typy spotkań. Elementem, który wyróżnia standardowe namioty eventowe, jest jakość, design czy dodatkowe elementy. Warto zwrócić na nie uwagę, gdyż możemy przez to się wyróżnić na tle konkurencji. Dobrym posunięciem, będzie również sprawdzenie dostępnej oferty danej marki — np. Vitabri na http://www.vitabri.pl/ To jedna w wiodących marek na rynku, dzięki czemu uzyskamy wszystkie informacje, sprawdzimy aktualnie panujące trendy i będziemy mieli ogólny pogląd na całą sytuację. Dzięki temu zaplanujemy event w najdrobniejszych szczegółach, co przyczyni się do powodzenia akcji marketingowej.

 

 




-------------------------------