Artykuły:
Organizowanie imprez - Warszawa
2010-02-02 12:32:37
Warszawa to mekka dla wszystkich tych, którzy cenią sobie rozrywkę na światowym poziomie. Każdego roku odbywają się tutaj różnorodne wydarzenia kulturalno-rozrywkowe. Więcej

Eventowe gadżety
2010-01-27 09:42:13
Strategie marketingowe, które mają na celu wypromowanie marki, zbudowanie prestiżu przedsiębiorstwa oraz zwiększenie wyników sprzedaży, opierają się nie tylko na organizacji eventów i innych imprez specjalnych. Coraz częściej dostrzega się rolę zaistnienia marki w świadomości konsumentów. To ostatnie zapewnia dobrze sporządzony gadżet. Więcej

Imprezy specjalne
2010-01-26 09:50:13
Wszelkie wydarzenia, które są istotne dla historii przedsiębiorstwa, wymagają niekonwencjonalnej oprawy. Imprezy specjalne organizuje się także wtedy, kiedy chce się w ten sposób wypromować własną reputację. Więcej

Spotkania firmowe
2010-01-25 12:15:44
(imprezy nastawione na poprawę komunikacji między pracownikami) Spotkania firmowe najczęściej organizowane są z myślą o pracownikach. Są jednak i takie, które przygotowuje się dla partnerów biznesowych. Inne nastawione są na indywidualnych klientów. Bez względu jednak na to, dla kogo są przeznaczone, większość z nich opiera się na osiągnięciu bardzo istotnego celu: komunikacji. Więcej

Team building
2010-01-25 11:57:46
Co sprawia, że jedno z dwu działających w tej samej branży przedsiębiorstw odnosi sukces, a inne nie? Nakłady sił? Szczęście? Może odpowiednio zmotywowany zespół? Siła tkwi w odpowiednio skonstruowanym zespole. Więcej

Organizacja targów
2010-01-25 10:35:13
Kolorowe stoiska, bogaty i różnorodny asortyment, specjaliści wielu branż służący radą i pomocą - to obraz targów, jaki ukazuje się wielu zainteresowanym zwiedzającym. Zanim jednak całość przybierze taki kształt, trzeba włożyć wiele pracy w przygotowania. Więcej

Imprezy firmowe (przykładowe propozycje na scenariusz)
2010-01-22 10:48:21
Imprezy firmowe na dobre wpisały się w kalendarz imprez wielu branż. Przedsiębiorcy zaczęli zauważać, że poza zabawą, jaką niosą ze sobą tego typu spotkania, przyczyniają się one także do osiągnięcia wielu innych celów: integrują pracowników, motywują ich, eliminują "zgrzyty" oraz pomagają obsadzić stanowiska właściwymi ludźmi. Jednak cykliczna powtarzalność scenariusza może być nieco nużąca, o czym doskonale wiedzą organizatorzy imprez, wzbogacając wciąż swoją ofertę o nowe atrakcje. Więcej

Organizator imprez - jak go znaleźć?
2010-01-21 11:14:46
Zorganizowanie imprezy wiąże się ze skoordynowaniem ze sobą działań wielu specjalistów. Wydawało by się, że to prosta sprawa i każdy jest w stanie sobie z tym poradzić. Niestety życie pokazuje, że czasem pewne aspekty są w stanie wymknąć się spod kontroli nawet osobom uważającym się za profesjonalistów. Ponadto przygotowanie imprezy na większą skalę zawsze wymaga pewnego obycia z tym tematem i oczywiście kontaktów, które umożliwią zminimalizowanie i tak sporych kosztów z tym związanych. Jak zatem znaleźć dobrego organizatora imprez? Więcej

Trendy w branży eventowej
2010-01-20 15:18:47
Rynek eventów w Polsce mimo globalnego kryzysu dynamicznie się rozwija. Tylko taka strategia, która zakłada wprowadzanie nowych trendów oraz dostosowanie standardów obowiązujących w branży, pozwoli organizatorom na konkurencyjność w środowisku międzynarodowym. Więcej

Incentive - czy taki rodzaj motywacji się opłaca?
2010-01-19 11:04:26
Wysokie morale załogi, zwiększona wydajność pracowników w pracy, pozytywne relacje z pracownikami oraz klientami to zasługi dobrze zorganizowanego wyjazdu motywacyjnego. Incentive, bo o nim mowa, to element działań marketingowych, bez których trudno wyobrazić sobie firmy. Więcej
